Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

fanmade - kresba


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Twitanic prológ + 1. kapitola

Twitanic prológ + 1. kapitolaUrčite poznáte všetci Titanic. Moja poviedka sa odohráva na tejto prekrásnej lodi, ktorá dňa 10. apríla 1912 vyplávala na svoju trasu Southampton - New York. Na palube mala 2227 osôb, z toho 337 cestujúcich v prvej triede. Bella Swanová je dcéra Rose, milenky kapitána lode Charlieho J. Smita, ktorý má vyše šesťdesiat rokov. Bella si užíva plavbu a vychutnáva si slobodu. Pričom rodina významného lekára sa túži spoznať s kapitánom nepotopiteľnej lode...

Dokončeno

Vzpomínky zůstanou - 1. kapitola

Vzpomínky zůstanou - 1. kapitolaCullenovi a Swanovi jsou dvě různé upírské rodiny. Jednoho dne se Esmé Cullenová a Carlisle Swan setkaji a zamilují se do sebe. Tohle téma už tu bylo řešeno několikrát. Co když ale Isabell Cullenová zná jednoho Swana lépe, než je jí milé? Co všechno se stane, když se po 100 letech opět setkají?

Dokončeno

Edward books - Midnight Sun (Twilight) - Doznání

Edward books - Midnight Sun (Twilight) - DoznáníNěkteré kapitoly z knih ságy Twilight Edwardovýma očima. Ne jen další kapitoly k Twilight - Midnight Sun, ale i výběr z dalších knih...

Dokončeno

Pláč I.

Pláč I. První část krátkého kapitolového pokračování k jednodílné povídce Ne, nebudu brečet..., tentokrát s názvem Plakat štěstím povoleno...

Bella - vítěz či poražený? Edward - ideál či bezcharakterní lump? Cullenovi - člen rodiny či milovaná osoba? Intriky a lest nebo pravda a zklamání?
Kdo zvítězí? Láska nebo vášeň?
Pláč - neboli zpověď jednoho „mizerného" upíra...

Dokončeno

Happy end for us? - Prolog

Happy end for us? - PrologRiley se vykašlal na Viktorii a utekl. Jane využila návštěvy Forks a zmatku kolem novorozených k útěku od Volturiových. Oba dva se setkají v lese. Oba dva se rozhodnou cestovat společně. Co donutilo Jane k útěku? A proč ji chce Caius za každou cenu najít?

Dokončeno

Svítání (Rozbřesk jinak) 1. kapitola

Svítání (Rozbřesk jinak) 1. kapitolaNěkteré věci se mi na originální verzi Rozbřesku nelíbily a některé mi chyběly... A tak je to v mém Svítání trochu jinak.

Dokončeno

Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - prolog + 1. kapitola

Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - prolog + 1. kapitolaJe tu nová povídka rodu Cullenů. Jsou tři bratři - Emmett, Jasper a Edward, kteří se svými rodiči bydlí v New Yorku. Jednoho dne Emm dostane nápad, jako obvykle do toho zapojí i Jaspera. Co chystají na Edwarda? Podlehne Edward? Vše je uvnitř. Vaše KacenQaCullen.

Síň slávy

Dotek anděla - První část

Dotek anděla - První částKaždá fotografie, pohlednice, film, v sobě mají vlastní příběh. Někdo ho musel vyfotit, namalovat nebo natočit…

Dokončeno

Miluji tě, Bree - I. kapitola

Miluji tě, Bree - I. kapitolaPovídka o Bree, Diegovi a Fredovi. Žijí si spokojeně v jižní Americe, koupili si malý domeček, ale Fredovi něco chybí. Sám pořádně neví, co to je, ale postupem času mu to dojde.
A celá tahle trojka se jednoho dne vydá na cestu za Cullenovými.
Navazuje na stejnojmennou jednorázovku, délka je pouhých sedm kapitol.
Enjoy, Texy

Dokončeno

Lilith 1

Lilith 1Příběh o Belle, která přijíždí do Forks, začít nový život. Bella má problém. Nemůže najít toho pravého. Najde ho ve Forks?

« Předchozí  1 ... 37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!