Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

wallpaperbyjitule


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Fredova cesta - prolog

Fredova cesta - prologJak pokračoval Fredův život po tom, co se s Bree rozešli? Napadlo mě, že by to byla docela hezká kapitolovka, ale budu vděčná za váš názor. Předem díky.

Dokončeno

Setkání 1. část

Setkání 1. část Včera mě tato povídka napadla, tak jsem usedla k počítači a psala. Je o Carlisleovi a Esmé, kteří jsou mojí oblíbenou dvojicí. Esmé se vyšplhá na starý strom. Spadne a kdo ji asi najde? A co dál v nemocnici? Prosím o komentáře, klidně i kritiku, ať se poučím :-).

Dokončeno

Klavírista Prolog + 1. kapitola

Klavírista Prolog + 1. kapitolaTak konečně moje nová povídka! Bella je novinářka a dostane se do problémů, pomůže jí neznámý zachránce. Pár dní na to v rádiu zaslechne úžasného klavíristu a chce s ním udělat rozhovor. Zjistí, kdo je ten neznámý zač a zamiluje se?
Zanechte jakoukoli kritiku a přeji příjemné čtení.
Vaše jeanine

Dokončeno

Môj stratený macík, Emm - Prológ

Môj stratený macík, Emm - PrológJessica je mladé dievča, ktoré stratilo svoju lásku a zúfalo ju chce späť. Urobila by všetko, aby mohla vrátiť čas. V tejto kapitole vám rozpovie, ako sa to všetko vlastne stalo. Dúfam, že sa vám bude páčiť.

Dokončeno

Nevyřčená slova lásky - prolog + 1. kapitola

Nevyřčená slova lásky - prolog + 1. kapitolaTrochu pomícháme fakta, které známe z Twilight ságy. Co když Edward nemá sourozence? Není upír? Užívá si života jako mladý kluk. Co se stane v závěru? Všechno důležité se dozvíte uvnitř. Prosím, zanechte kometík, chválu i kritiku je to moje první povídka, tak ať vím jestli pokračovat nebo ne. :)

Dokončeno

Vlčí sny - 1. kapitola

Vlčí sny  - 1. kapitolaPříběh se odehrává asi dva a půl roku po Rozbřesku. Nahuel se spletl a Renesmé má už skoro dokončený růst a žije téměř „pohádkový život“ spolu s Jacobem. Pár dnů před svatbou se ale stane nehoda a Ness zapomene na to, kdo vlastně je. Dostane se až do Volterry. Objeví svou útočnou schopnost a přidá se k Arově gardě. Potká přátele a... novou lásku? Koho začne vídat ve svých snech? Vzpomene si na svou minulost?

Dokončeno

Esmé! Where are you? - Prolog

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Esmé! Where are you? - PrologCarlisle Cullen není milovaný a obětavý manžel a otec, jak ho známe. Je to sexy upír, který svou přitažlivost využívá k ukojení své touhy. Sexy doktor, který nenechá žadnou doktorku a sestřičku na pokoji, dokud nebude jeho. Co se stane, když do nemocnice přijde nová doktorka Esmé??? Pokud si myslíte, že mám pokračovat, tak mi napiště komentík. Děkuji.

Dokončeno

Pravá láska? Nesmysl! Prolog

Pravá láska? Nesmysl! PrologAhojky, je tu slibovaný prolog, o něco dřív, než jsem říkala. Snad se bude líbit. Nezapomeňte na komentáře, vaše Kirsten

Dokončeno

Bells, si doma?

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Bells, si doma?Edward odmietol Bellu ale sám pociťuje neskutočnú túžbu po jej tele...Poviedka je 18+. Pls komentíky a prijemné čítanie. :)

Dokončeno

Vlkodlaci vs. upíři aneb zakázaná láska - 1. kapitola

Vlkodlaci vs. upíři aneb zakázaná láska - 1. kapitolaCo se stane, jestliže zjistíte, že vám nejvíc rozumí váš nepřítel? A co když je stane vaším nejlepším přítelem? Co když… se do něj zamilujete? Já vím, není to originální, ale snad se vám to bude i přesto líbit. Pokud máte pocit, že jste něco podobné četli, zřejmě máme stejné nápady. Nedovolila bych si někoho vykrádat.

« Předchozí  1 ... 38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!