Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

WfE


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Ten Black Roses - 1. část

Ten Black Roses - 1. částPoslední okamžiky Bellina smrtelného života neproběhly během porodu, ale v baletním studiu ve Phoenixu, kam se dobrovolně vydala, aby zachránila svoji milovanou matku René. Jenže James ji podvedl a nalákal ji tam na starou video nahrávku. Což Bella netušila. Vběhla mu do pasti. Past, která končila zlomenou nohou a upírovým kousnutím na zápěstí. Kousnutí, které Edwarda nevysál a vyslyšel Belliny prosby, aby s ním mohla být po celou věčnost.
Bohužel nedopadne to tak, jak Edward předpokládal a z Belly se stává vraždící monstrum, které si vyřizuje účty s každým koho potká. Řádí jako smyslů zbavená, skoro jakoby neměla duši. Tu duši, pro ktero ji Edward tolik miloval a nechtěl jí ji vzít. Za jejím ředěním zůstává jedna mrtvola za druhou. Bude mít toto řádění následky? Uvědomí si je Bella? Neskočí jako hromada popela?

Dokončeno

Za lásku sa bojuje, Bella! 1. kapitola - Klamstvá, klamstvá

Za lásku sa bojuje, Bella! 1. kapitola - Klamstvá, klamstváTáto moja nová poviedka sa odohráva hneď po New Moon. Bella zachráni Edwarda, no po príchode domov si niečo uvedomí. Bude to presne to, čo sa jej Edward snažil povedať, keď ju opúšťal.

Prajem vám príjemné čítanie.

Vaša Pink

Dokončeno

Můj rytmus života prolog + 1. kapitola

Můj rytmus života prolog + 1. kapitolaAlice má velkou vášeň. A to je zpěv. Miluje ho. Ale život jí moc nepřeje. Rodiče jí totiž v pěti letech umřeli. Od té doby se Alice nedokáže vyjádřit nijak než písněmi. Dokonce začala hrát i na klavír. Ale jedno přátelství s člověkem, neboli upírem, jí změní doslova život. Možná z toho bude i něco víc.

Dokončeno

Happy end for Leah? - 1. časť

Happy end for Leah? - 1. časť Moja nová poviedka. Tento nápad ma dnes doslova kopol, tak dúfam, že sa vám to bude páčiť.
Podľa názvu je zrejmé, že poviedka bude o Leah. Dočká sa aj ona svojho šťastného konca? Pripúta sa k niekomu? Ak áno, ku komu to bude? Dej sa odohráva v BD na lúke, keď prídu Volturiovci.
Ak sa vám táto kapitola zapáči, tak veľmi rada napíšem aj pokračovanie. Prajem príjemné čítanie, Nessienka. ;)

Dokončeno

Edward kdo? Swan? - 1. kapitola

Edward kdo? Swan? - 1. kapitolaEdward se odstěhuje od svého táty, do poklidného městečka Forks...

Dokončeno

Slunce - Prolog

Slunce - PrologŠestnáctiletá July (neteř Charlieho) se se svou matkou stěhuje do Forks, kde jim Charlie přenechává svůj dům a odstěhuje se ke Sue do rezervace. Jacob se vše dozvídá od Billyho a u Cullenových, zjišťuje něco znepokojivého. Jacobovi je v danou chvíli jedno, že se Bella rozhodla chránit téměř jediného člověka z její rodiny, protože pořád k Belle něco cítí.

Ale je July opravdu tak lidská a obyčejná, jak se všem na začátku zdá? A co provede její příjezd s Jacobem, který se rozhodl ji v noci pozorovat? A je tu další hrozba… Volturiovi, kterým nedá spát Bellin zázračný talent.

Dokončeno

Příval štěstí, nebo smutku? - 1. kapitola

Příval štěstí, nebo smutku? - 1. kapitolaBella Swanová je obyčejná dívka, která má jen hrstku kamarádů. Když do školy přijde Alice Cullenová, tak se vše změní. Společně s Alice přijde i Jasper, Rosalie, Emmett a náladový Edward Cullen. Spřátelí se Bella s Edwardem? Překoná Edward touhu Bellu zabít? Doufám, že si hezky počtete a povídka se Vám bude líbit!

Dokončeno

Destiny and revenge - prolog

Destiny and revenge - prologTak a je tu prolog mé druhé povídky. Izis se ocitne v zajetí u Ara a dozvíte se, jak to všechno začalo a jak je to vlastně s elfy a upíry.

Dokončeno

Ranč lásky 1

Ranč lásky 1Nová povídka. První kapitola začíná pohledem Edwarda.

Dokončeno

Ještě jedna do tuctu - 1. kapitola

Ještě jedna do tuctu - 1. kapitolaJde o klasickou Twilight Ságu se vším všudy!
Mezi Cullenovi je ještě jedna upírka. Upírka, která se rozhodla zůstat ve Fokrs.
V 1. kapitole je odjezd Cullenových a hádka.

« Předchozí  1 ... 42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!