Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Síň slávy

Amor, Eros nebo Bella? Prolog

Amor, Eros nebo Bella? PrologTak, tady je prolog mé nové povídky, napadla mě dnes z ničeho nic, tak se na ni mrkněte a pak mi povězte, jestli stojí zato v ní pokračovat. I když uznávám, že prolog bude ještě takový nic neříkající, víc to objasní až první kapitola. Ale přesto, čtěte, bavte se a komentujte! Vaše SarkaS :)
Co když nám v životě pomáhají různé bytosti? A některé třeba zrovna s láskou? Historie je zná pod různými jmény...

Síň slávy

Žijí mezi námi - Kapitola 1.

Žijí mezi námi - Kapitola 1.Carlisle narazí v novinách na zmínku o knize, kterou napsala mladá spisovatelka jménem Isanne Siddon. Hlavní postavy knihy jsou upíři, a až nápadně se podobají členům rodiny Cullenových. Ví snad autorka, kým Cullenovi skutečně jsou? Nebo je jen náhoda, že se jim její knižní postavy podobají?

Dokončeno

Väzeň číslo 1968 prológ + 1. kapitola

Väzeň číslo 1968 prológ + 1. kapitolaTakže vám prinášame prolog a prvú kapitolu poviedky Väzeň číslo 1968. Je to o Belle Swan. Je to ten istý príbeh ako poznáme z Twilight ale iba s tou výnimkou, že Bella Edwarda nikdy nemilovala. Milovala Josha, ktorý jej city neopätoval. Bella sa nahnevá a zabije Josha. Uteká pred zákonom a vždy podobných mužov Joshovi zabíja. Nakoniec sa dostane do väzenia a prídu tam pracovať Cullenovci. Čo sa stane? Ako Bella zareaguje? Pomôžu jej? To sa dozviete v tejto poviedke. A pravdaže, boli by sme rady, keby ste nám dali komenty. Ďakujem.

Dokončeno

Renesmé je můj život - prolog

Renesmé je můj život - prologTakže toto je má úplně první povídka tak doufám, že se vám bude líbit. Edward opustí Bellu, která je těhotná, ale to ona neví. Odjíždí do Anglie, kde ji navštíví Volturiovi a dají jí nabídku. Toto je jen prolog, je krátký, další kapitoly budou delší, je to jen takový průřez toho, co se stalo.

Dokončeno

Sen nebo skutečnost?! Prolog

Sen nebo skutečnost?! PrologProlog mé nové povídky Sen nebo skutečnost?! Je to teprve prolog, takže je to představování a seznamování s postavami. Přeju příjemné počtení a doufám, že se bude líbit a budete čekat na pokračování, vaše Kirsten

Dokončeno

Miluješ mě ještě? - Kapitola 1.

Miluješ mě ještě? - Kapitola 1.Přicházím s další kapitolovou povídkou. Bella je znásilněná a Edward ji najde v lese u silnice. Ačkoliv se Bella bojí, tak ji Edward odveze do nemocnice. Bell se bojí mužů a z Edwarda nemá nejlepší pocit. Tak, doufám, že si to přečtete a napíšete svůj názor. Za všechny komentíky budu velice ráda.

Dokončeno

Čarodějky - 1. kapitola

Čarodějky - 1. kapitola Tohle je moje první povídka, tak se moc omlouvám za případné chyby v textu. Jak už jste si asi všimly podle názvu, inspirovala jsem se seriálem Čarodějky. Tento díl jen vypráví příběh tří sester: Bells, Rose a Alice, jak se z nich staly čarodějky. Za případné komentáře moc děkuji!

Dokončeno

Pravá láska je jen jedna - 1. kapitola

Pravá láska je jen jedna - 1. kapitolaEdward je obyčejný kluk, který je tajně zamilovaný do Belly, která je královna školy, ale je tu ještě jedna věc... chodí s Mikem. A co když se do toho všeho v příběhu objeví Tanya? Co když Edward není zas tak úplně normální?

Dokončeno

Because it's fantastic! - Prolog + 1. kapitola

Because it's fantastic! - Prolog + 1. kapitola(Ne)Obyčejný příběh jedné (ne)obyčejné dívky. Bella bydlí ve městečku Forks spolu se svými milujícími rodiči, ale něco s ní je jiné. V něčem je jiná než ostatní. Chcete zjistit v čem? Tak si to přečtěte. Prosím, abyste tu nechali komentáře. Děkuji

Dokončeno

Noční život: Prolog + 1. kapitola - Tak sama

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Noční život:  Prolog + 1. kapitola - Tak samaBella se o sebe od 15 let musí postarat sama. A jedinou možností, aby neskončila na ulici, byl luxusní podnik s červenou lucernou. A jednou je návštěvníkem i Edward - pro ni arogantní a bohatý muž, z kterého se stane pravidelný host... nebo i něco víc? Jak to bude dál? Tohle je jen takový úvod, ale postupně se to rozjede.

« Předchozí  1 ... 43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!