Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Bible TS


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Síň slávy

Půlnoční stín - prolog

Půlnoční stín - prologPovídka navazuje netradičně na NM. Edward odešel a Bella zůstala úplně sama. Celý svět se jí řízením osudu zhroutí a ona už nemá vůli dál normálně existovat. Dostane se jí toho, po čem dříve toužila, ale nyní je to pro ni prokletí a ne dar. Může zemřít nemrtvý? Co je vlastně smrt?

Síň slávy

Jahodové nebe - Prolog + 1. kapitola

Jahodové nebe - Prolog + 1. kapitolaSeznamte se s Rory... zvláštním dítkem zvláštních rodičů, Renesmee a Jacoba. Její osud se ubírá prapodivně točitou cestou a mnohdy zakopne o kámen, nebo o drn plevele. Přes to všechno věří, že i ona jednou uvidí jahodově zbarvené nebe z náruče své lásky.

Dokončeno

Zloději v utajení 1. kapitola - Nový úkol

Zloději v utajení 1. kapitola - Nový úkolMoje první povídka o Belle a Edwardovi. Oba jsou zloději, ale ne úplně dobrovolně. Jejich osudy řídí záhadný muž, který si říká Amo. Má je v hrsti a oni budou donuceni spolupracovat, což bude ještě velmi složité. Jak Bella, tak Edward jsou hrozně paličatí a jsou zvyklí jednat na vlastní pěst. Podaří se jim spojit jejich síly a odhalit záhadného Ama? Vysvobodí své blízké? A dají se dohromady? Snad se bude líbit a předem děkuji adminům za trpělivost se mnou.

Dokončeno

Nesmrtelné dítě 1. kapitolka + Prolog (bonus)

Nesmrtelné dítě 1. kapitolka + Prolog (bonus)Povídka Nesmrtelné dítě je o Lucy, která nemá ani nejmenší ponětí o světě upírů. Bohužel do něj vkročí. A jak? Díky nesmrtelnému dítěti. V této povídce se dočtete, co může takové nesmrelné dítě způsobit. P. S. Děkuji mé úžasné sestřičce SteavieRae za to, že mi tento obrázek vytvořila, protože já jsem na grafiku úplný pako =D

Dokončeno

Detestabilis - Prológ + 1. kapitola

Detestabilis - Prológ + 1. kapitola Prinášam vám moju novú poviedku. Rheilenessiara – priateľmi prezývaná Nessie - je najmocnejšou čarodejnicou ešte zo staroveku. Avšak v trinástom storočí sa niečo stalo a ona bola prekliata. Mala podobu kameňa a oslobodiť ju mohol hocikto, kto by prečítal nápis na jej podobizni. Nečakane sa tak stane. Rheilenessiara povstane a túži po pomste tomu, ktorý jej spôsobil bolesť a zobral lásku. V súčasnom svete má pár dávnych známych – Cullenovcov. Keď hľadá toho, komu sa má pomstiť, sú jej jediným záchytným bodom. Koho vlastne hľadá? Nájde ho? Dokáže niekto zahnať temnotu v srdci? Kto roztopí ten ľad?
Dúfam, že sa vám bude poviedka aspoň trochu páčiť. Prajem vám príjemné čítanie. Vaša Nessienka. :)

Dokončeno

Divoká láska - 1. kapitola

Divoká láska - 1. kapitolaTak mě zase jednou ve snu napadlo, co kdyby se Bella skamarádila s Victorií. Nepokračovalo by to, ale jako jiné povídky tohoto typu (alespoň doufám). Jestli chcete vědět víc, musíte si přečíst. Přeji hezké počtení... A chci těm pár lidem, kterým se to líbí oznámit, že nechystám nic jako "dokud nebude 20 komentů, nepřidám další dílek". Nemyslím, že bych psala tak dobře, abych mohla vyžadovat komentáře, kažodpádně komentujte, povzbuzuje to při psaní.

Dokončeno

Já kůň - 1. kapitola, Změna je život

Já kůň - 1. kapitola, Změna je životPrvní kapitola mé nové povídky o Rose. Příběh nebude takový jaký ho znáte. Rose není upírka ale něco jiného. Kapitola má název změna je život - pochopíte proč :). Příjemné počtení.

Dokončeno

Emmett 1. část

Emmett 1. částTakže, vím, že povídek na Emmettovu přeměnu tu už pár bylo, ale napadlo mě, že bych to taky mohla zkusit. Komentáře i kritiku si ráda přečtu a snad se i poučím.

Dokončeno

Jeptiška - prolog

Jeptiška - prologPočátky tohoto neskutečného příběhu. Isabella vyrůstá v klášteře, je zvláštní dítě a pátrá po svém původu. Díky kamarádce Letty se seznámí s Edwardem a jeho rodinou, kteří ji přivedou na správnou stopu. Najde nakonec Isabella své rodiče?

Dokončeno

Život nebo věčná smrt? - Prolog + 1. kapitola

Život nebo věčná smrt? - Prolog + 1. kapitolaJak by vypadala láska Belly a Edwarda, kdyby všechno bylo jinak? Bella je člověk, Edward je člověk. Jsou spolu a milují se. Plánují společný život na stejné vysoké škole. Do jejich nádherného štěstí však zasáhne příchod Cullenů. Zvolí si Bella život nebo věčnost? A co Edward? Bude ji následovat?

« Předchozí  1 ... 47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!