Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoNeznámý anděl - 1. kapitola
Izzy je holka jako každá jiná. Má tátu, který ji bezmezně miluje a nejlepší kamarádku Cindy. Její poklidný život začne kazit noční můra, která se jí pořád a pořád vrací. A jako by to nestačilo, je neustále pronásledována "duchem", kterého nikdo jiný nevidí. Je to pravdu duch? Měla by mít strach? To vše se dozvíte zde...
04.05.2010 (19:30) • AlizieCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoDcera magie! Prolog
A je tady prolog mojí v pořadí už třetí povídky. Doufám, že se vám bude líbit. Hlavní postava tady ovšem není Bella ani nikdo z Cullenů, ale úplně nová dívka, která jim zasáhne do života. Prolog začíná v Rozbřesku, kde se do bitvy mezi Volturiovými a Cullenovými vloži jedna osoba. Kdo to bude a jak to dopadne si přečtěte. Prosím o komentáře, jestli mám vůbec pokračovat:)
04.05.2010 (19:00) • Arvei • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
DokončenoVyspal se s osudem 1.
Nedoporučujeme číst do 15 let.Edward ve zdraví přežije invazi španělské chřipky, ale jeho rodiče bohužel ne. Proto odjede do Ameriky a doufá, že tam částečně zapomene. Hned pár dní po příjezdu potká v hostinci U levné lásky ženu (a není to Bella), která je ochotná dát Edwardovi jednu noc povyražení výměnou za jeho život. On o tom však nemá tušení... Tohle je moje první kapitolovka a budu pokračovat jedině na vaše přání :). Styl psaní jsem trochu přizpůsobila době, ve které se příběh odehrává. Omezení snad není ani nutné, ale pro jistotu dávám +15. Takže komentujte, jsem totiž hrozně zvědavá na vaše ohlasy. TwoFaceLady :)
03.05.2010 (7:45) • TwoFaceLady • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoZtracené dětství - Prolog + 1. kapitola
Máte tu novou povídku. Je to o Renesmee a Jacobovi. Vlastně o celé rodině. Nessie je už deset a cítí k Jakovi něco, co nedokáže poznat. Ze začátku se vypráví o rodině. Tato kapitolka je oddechová PS: Ještě dnes napíšu další. Vaše Never
25.04.2010 (18:30) • Never • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoNoc je predsa super! - 1. kapitola
Je to niečo ako voľné pokračovanie DJPS! Len s tým rozdielom, že táto poviedka je o Layle - Rosaliinej dcére.
Príbeh sa začína, keď sa Layla ako päťročná stratí. Rodina ju nikde nemohla nájsť. Laylu v lese našli manželia Jonesovci a adoptovali ju. O dvanásť rokov neskôr sa presťahujú do malého mestečka. Tu však Layla stretne niekoho, koho by nečakala... Bude to niekto z jej rodiny?
Užite si toto pokračovanie a zanechajte komentár, Nessie. ;)
25.04.2010 (18:15) • Nessienka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoZa zamčenými dveřmi - 1. kapitola
Před několika set lety, když Evropané dobývali Ameriku a zotročovali domorodé obyvatelstvo, se proti tyranii vzepřel národ Quileutů. Odmítli se podrobit a bojovali za svou nezávislost. Vyhrávali a hájili svá území, válka však z nich dělala stejně kruté bestie, jako byl nepřítel sám. Brali zajatce, které sami zotročovali. Hořela v nich nenávist k bledým tvářím. Nikdy jim neodpustili jejich záměry. Zloba způsobila, že s otroky zacházeli nelidsky, dokonce i hůře než se zvířaty. Museli nést následky za jejich přehnanou agresi. Byla vyslovena věštba, která předpovídala zánik kmene Quileutů. Je jen jediný způsob jak přežít, spojit se s nepřítelem.
Povídka je vyprávěna z pohledu Edwarda Cullena a první kapitola nás uvádí do rodinného rozhovoru Cullenů, zabývající se častou otázkou: „Kam se budeme stěhovat.“ Co přinese jedna neuvážená Edwardova věta?
Můj velký dík patří Chobotničce, bez které by administrátoři měli dvakrát tolik práce.
25.04.2010 (14:15) • Alaska • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoPrada, Chanel, AliC Prológ a 1. kapitola
Ahoj, tak tu je neša prvá spoluautorská poviedka. Hlavný dej sa odohráva v roku 2010. Alice si splnila sen, a stala sa z nej svetová návrhárka šiat. Esme s Carlislom ju podporili, ale zvyšok rodiny tým nebol nadšený. Za mesiac sa z nej stala jednotka v tomto obore. Samozrejme všetko videla, a tak sa z Rose, Emmetta, Jespra a Edwarda stali modely. Samozrejme, nemohli protestovať. V tom čase sa Bella, nadané dievča, snaží presadiť, a tak sa rozhodla, že sa stane osobnou asistentkou Alice Cullenovej. Môže sa veľa naučiť. Má šťastie, pretože Alice hľadá pomoc, a je to tiež výborná príležitosť, aby sa presadila. Tak dúfam, že vás to zaujalo a privedie vás to k prečítaniu tejto našej prvotiny. Ďakujeme TwilliLadies and BlackStar! Posielame vám veľkú pusu! Cmuq!:)
23.04.2010 (8:30) • BlackStar • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoWow - prológ + 1. kapitola
Po odchode Edwarda, Bella zistila, že je tehotná. Porodila dvojičky: Renesmee a Anthony. Pridali sa k nej aj ďalší upíry a teraz žijú v Spokane. Čo sa stane, keď sa do mesta prisťahujú Cullenovi? Ako sa zachová Bella? A čo deti? Budú mať otca radi?
22.04.2010 (18:15) • KristinaCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoIsabella Marie Redbirdová Volturiová - prolog
Isabella je adoptovaná Arem, ten ji pošle studovat na střední školu do Forks, i přestože ví, že tam jsou Cullenovi. Zbytek ještě nevím ani já. Je to moje první povídka, tak na to berte prosím ohledy. Prosím komentář i kritiku. Děkuju.
22.04.2010 (15:15) • christina • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoSom blázon - Prológ + 1. kapitola
Táto poviedka je o Edwardovi, ktorý sa nachádza medzi tromi dokonalými pármi. Po nociach sa snaží nevnímať zvuky z vedľajších izieb a dalo by sa povedať, že sníva o tom, že raz stretne dievča, do ktorého sa tiež zamiluje. Raz v noci sa mu v izbe zjaví dievča a od tej chvíle k nemu do izby chodí každú noc, o tej istej hodine a o tej istej hodine aj odchádza. Rozprávajú sa o rodine, minulosti a podobne. Nemusí mať pred ňou žiadne tajomstvá, lebo vie, že on je upír. Dievča miluje a rád by ju predstavil rodine, ale je tu jeden problém. Vidí ju iba on. Jeho rodina si o ňom myslí, že mu šibe. Je prvý upír, z ktorého sa stal blázon alebo je v tom niečo viac? Ako s tým bude žiť?
20.04.2010 (15:00) • KristinaCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!