Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

The Host


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

See through the evil eyes - prolog

See through the evil eyes - prologNěco jako duševní koloběh Alecovy mysli, výtržek z nevím jaké kapitoly, která bude ke konci příběhu. Vlastně jen něco jako uvedení do děje a první kapitolou zpět ztrženo do první kapitoly. Nejspíš zjevně nudné, ale věřte, já si ty psycho prology neodpustím. Doufám, že v kapitolách to bude něco jiného. Amen. Ať se(ne)líbí. Mimochodem, nejradši mám kritiku !

Dokončeno

Dievča plné prekvapení - prológ + 1. kapitola

Dievča plné prekvapení - prológ + 1. kapitolaPrešlo už 100 rokov od odchodu Edwarda (New Moon). Z Belly sa stala upírka a teraz žije vo Voltere. Zo svojho ľudského života si nič nepamätá. Aj keď spomienky zmiznú, bolesť ostáva. Do Voltery príde Carlisle a Bella s ním odíde, lebo nebola za ten čas nikdy z Voltery na dlhšiu dobu preč a Carlisle jej to chce dopriať. Najmä preto, lebo na vedu okolo upírov je rovnako šialená ako on.

Dokončeno

Návrat do Volterry - Prolog + 1. kapitola

Návrat do Volterry - Prolog + 1. kapitolaA je to tady! Druhý díl Výletu do Volterry pod názvem Návrat do Volterry. Už je to přes půl roku, co Hannah odešla od Volturiových. Sice se tam chce vrátit, ale má strach z reakce gardy. Nakonec se toho ujmou její bratři. Jackson a Oliver si vzpomenou na její lidské narozeniny a darují ji nečekaný dárek...

Dokončeno

Alone but together - Prológ + 1. kapitola

Alone but together - Prológ + 1. kapitolaZačíname s novou poviedkou a ja pevne dúfam, že sa vám zapáči. Cullenovci boli násilým rodzelení a pomôcť im má ľudská dievčina Bella. Ako to všetko dopadne? Čítajte a uvidíte. A ešte niečo, v tejto poviedke Bella nie je štíť, má však inú, zaujímavú schopnosť. Love4ever.Poppy:)

Dokončeno

Victim - prológ

Victim - prológVictim (obeť) je moja prvá vlastná kapitolová poviedka na Twilight. Je to samozrejme o Edwardovi a Belle, ale moje vedľajšie postavy hrajú tiež dosť významnú úlohu. Prológ je o tom, ako Edward prvý krát uvidel Bellu. Poviedka bude písaná väčšinou z Edwardovho pohľadu. Dúfam, že sa bude páčiť a necháte mi aj nejaký komentík. :)

Dokončeno

Poslední bitva Prolog

Poslední bitva PrologPřesuňme se o několik tisíc let napřed. Tento svět už není takový, jaký ho známe. Slunce už nikdo nezná, všemu vládne temnota a hlavně upíři. Ale nic není tak, jak se zdá. Toto je příběh o lásce, pomstě a hlavně naději.

Dokončeno

Nenávidím tě! - prolog

Tak jo, tohle je moje první povídka na pokračování. V mé povídce se jedná o Bellino dítě, které nezná moc pravdy o svém otci. Jediné co ví je, že matce hodně ublížil. Podle názvu si asi odvodíte co cítí ke svému neznámému otci. Víc vám neprozradím, kdokoli bude chtít přečtěte si a sami posuďte. Budu ráda za každý komentář. Díky, AnnieJaneV

Dokončeno

Temnota 1

Temnota 1Bratři Volturiovi skrývají před ostatními upíry černou ovci jejich rodiny. Jejich sestra Issea nezapadala do jejich vize rodinného ovládnutí upírského světa a tak se jí zbavili. Co když se však Issee rozhodne vrátit? Doufám, že se bude líbit. VG

Dokončeno

Gianna Volturi - 1. kapitola

Gianna Volturi - 1. kapitolaVo Volterre je všetko normálne, všetci sú spokojní. Jane má Demetriho a Gianna Felixa. Čo však naruší túto idylku?
Táto kapitolovka bude prevažne o Felixovi a Gianne.
Prajem príjemné čítanie.
Vaša MillieCull

Dokončeno

Ztracená rodina - Prolog

Ztracená rodina - PrologMoje nová povídka. Doufám, že se vám bude líbit. Bella není jen tak obyčejná dívka. Není totiž člověk. Hledá svoji ztracenou rodinu a doufá, že jí to všechno vysvětlí. Najde odpovědi na své otázky? A jaké nečekané věci zjistí o svém životě?

« Předchozí  1 ... 49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!