Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Riley


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Věřím Prolog

Věřím PrologJe tu prolog naší společné povídky s Market. Je to zcela (podle mě) nové pojetí vztahu Edwarda a Belly, jelikož tady bude každý rozdílný. A k tomu ještě přispívá doba, ve které se tato povídka odehrává. No, nebudeme dále nic prozrazovat, čtěte a zanechte koment, zda máme pokračovat, Marketik & ZabZa

Dokončeno

(Ne)obyčejná II.: Život Anděla... 1. kapitola

(Ne)obyčejná II.: Život Anděla... 1. kapitolaJe tady pokračování povídky (Ne)Obyčejná. (Ne)Obyčejná - Život Anděla. Snad se Vám bude líbit stejně, jako se Vám líbila a budu tady mít takovou hromadu komentářů jako u její první části. Tahle kapitola začíná rok po tom, co skončila první část. Kdo neví o co tady jde, jelikož první část nečetl, tak tady malá rekapitulace. Bella - Clare vždy byla zvláštní člověk, dokazoval to při nejmenším její vzhled. Oči černé jako uhel a vlasy blond až pískově bílé. Jednou na diskotéce potkala Cullenovi a s Edwardem se do sebe zamilovali. Když jí bylo osmnáct, zjistila, že má nadpřirozené schopnosti a že je jednou z Verlore Angeles. (Legenda viz kapitola 10. první část) Rozhodne se, že odjede do Francie, ale zůstává s Edwardem, prozatím. Jak to je tedy teď? Rok po tom, co skončil předchozí příběh? Čtěte.

Dokončeno

Ochránce OOMBPS Prolog a 1. kapitola

Ochránce OOMBPS Prolog a 1. kapitolaPrvní kapitola Ochránce OOMBPS. Bella vyrůstá v asociaci pro ochranu nadpřirozených bytostí. Bella se rozhodne o tom jestli bude člověk nebo upír. Získá rodinu, kterou bude ochraňovat, aby si nezlomili ani nehet. Začátek Bellinýho života:-D

Dokončeno

Poprvé a navždy? - Prolog

Poprvé a navždy? - PrologPříběh se bude odehrávat, jak už je známo ve městečku Forks. Bella žije po boku své mamky René a jejího přítele Philla. Phill závodně skáče cliffdiving a pro nepřízeň tréninků v New Yorku se musí přestěhovat s René na Floridu. Bella je nechce nějak zatěžovat, tak usoudí, že by nebylo na škodu udělat menší změnu bydliště. Stěhuje se tedy opět k tatínkovi. Nastupuje na školu a vzápětí si všímá velice podivné rodinky Bílých zubů – tak jsou přezdíváni ve škole. Bella ví, že na světě existují upíři, kdysi jí o nich vyprávěla její babička, která vyhrála boj o život s tímto tvorem. Nastává čas seznamování, pátrání po tajemství, přátelství, nenávisti, lásky a pohodlí starého domova. Co jsou zač Bílé zuby? Chlupáči z La Push? A najde Bella opravdovou lásku? To se dozvíte, když si přečtete mou úplně první povídku, co jsem kdy napsala.

Dokončeno

It´s a Boy Girl Thing!? 1. kapitola

It´s a Boy Girl Thing!? 1. kapitolaBella s Edwardem si zase jdou tak maličko po krčku. Bella mu na oplátku, za minulé rozbití auta oplatí mincí tisíckrát horší.

Jak bude reagovat Edward, když se dozví kdo všechno je proti němu spřažený? Jak dopadne ta malá bitva mezi nimi?

Další díleček ze společné dílny Azeret - Chobotnicka. Další kapitolka bude zase z hlavičky Chobotnicky.

Vaše Azeret

Dokončeno

Pan Božský! - prolog

Pan Božský! - prologTak přináším prolog k mé další povídce. Snad se Vám tenhle příběh bude líbit. Abych pravdu řekla, sama nevím jak bude pokračovat. Tenhle příběh se mi jednou zdál, tak jsem ho přenesla na papír. Takže k ději. Tenhle příběh se odehrává hodně dlouho po Rozbřesku... Hlavní hrdinka se jmenuje Samantha a je dcerou našeho veleváženého Ara. Ale život ve Volteře ji už nebaví, tak se rozhodla odejít a na svých cestách se setká s velmi zvláštní rodinou vegeteriánů... Jaký bude její příběh? Dokáže najít lásku? A co Demetri? Jak do tohohle kolotoče zapadá? Nechte se překvapit povídkou - Pan Božský!

Dokončeno

Underworld - 1. kapitola - Zmizení

Underworld - 1. kapitola - ZmizeníTááák a je tady první kapitola Underworldu (Podsvětí). Tahle povídka je o snaze zachránit někoho milovaného a odhodlání jít za tím druhým až na konec světa nebo za něj dokonce obětovat život. Čím vším si Edward a Cullenovi budou muset projít, se dozvíte v povídce. Doufám, že se vám tato povídka zalíbí. Tak přeji hezké počtení. Vaše Stregoni

Dokončeno

Šance pro Rosie - část 1.

Šance pro Rosie - část 1.Rosalie se do cesty postaví náhoda a dá jí možnost všechno změnit. Využije jí? Moje první práce. Měla to být jednorázovka, ale nakonec bylo potřeba jí rozkouskovat. Tady máte první část. Rosie se začnou dít divné věci. Něco v ní se změní. Strach o lásku jí dovede až na hranice jejích schopností. Neprozradím víc, ať máte taky nějaký překvápko:-D. Snad se bude líbit.

Dokončeno

Mrcha - Prolog

Mrcha - PrologUkopaly jste mě do napsání prologu Mrchy, takže tady je. Je to zatím pouze Prolog, takže nevím, co bych do perexu měla napsat... Tento Prolog je vlastně vyjmut ze středu této povídky. V této povídce píši o úplně jiné Belle. Ona je upírka, bývalá členka Arovy gardy, ošem protože od Ara odešla, má cejch, kterého se nemůže zbavit, je to značka lhářky, podvodnice a kuplířky -> zkrátka Mrchy, kterou Bella taky je. Co se však stane, když se Mrcha zamiluje, ale není na to připravena a tak udělá největší chybu svého života? Tak na to si musíte počkat...

Dokončeno

Vlčí láska- 1. díl

Vlčí láska- 1. dílTak tahle povídka vychází z možnosti, že se Edward ani Cullenovi nevrátí potom, co Bellu opustili a ta trpěla. Tedy, ne včas. A trochu se posuneme v čase, asi tak o pět let. Co to znamená pro Bellu? A jak budou reagovat Cullenovi, až se vrátí zpět do Forks? A vůbec, jak si Bella zařídila život bez upírů? Byl to jen takový chvilkový nápad, tak to prosím berte s rezervou, ale komentíky prosím pište. Díky SS

« Předchozí  1 ... 50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!