Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoVšechno je jinak - 1. kapitola
A je tady první kapitola mé další povídky v pořadí již třetí. A o čem to je? Děj je zařazen do Rozbřesku, ale Bella při porodu zemřela a Jacob se do Renesmé neotisknul. Jak to bude probíhat dál? Postará se Edward o svou dceru nebo se se smrtí své lásky nesmíří? Existuje spousta otázek a odpovědi jsou v mé povídce. Doufám, že se vám bude líbit. Jinak tato kapitolka je jen úvodní, takže je tam hodně věcí z knihy. Tak se prosím nezlobte, ale jinak to nešlo. Přeji příjemné počtení a prosím o komentáře, ať vím, jestli mám pokračovat. Díky Verony1
02.04.2010 (13:00) • Verony1 • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoIt's a Boy Girl Thing - Prolog
Bella je královna střední Forkský školy a Edward upír, který Bellu nemůže vystát.
Dělají si naschvály a snaží se jeden druhého ze školy vyhodit.
Co se stane, když jedna nevinná bouračka zaviní příčinu toho, že si v bezvědomí prohodí jejich duše těla?
Jaké bude probuzení Belly a Edwarda v pokoji, který je a není jejich?
Bude jejich nenávist tak silná, že v ní budou pokračovat, nebo z nenávisti vyklíčí láska?
Povídka ve spolupráci Chobotnicka s Azeret.
Doufáme, že se vám prolog bude líbit je to výtvor nás obou.
První kapitolka bude v podání Azeret.
Chobotnicka
01.04.2010 (14:15) • Chobotnicka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoZa všechno můžou upíři - prolog + 1
Nedoporučujeme číst do 15 let.Moje v pořadí už šestá povídka a doufám, že bude tak úspěšná jako ty předchozí. Bude to o něco složitější, protože se bude míchat realita s fantazií. Pokračovat budu jen podle komentů!
Kapitola od 15+ let!
Bella je slavná modelka a její přítel Jamie je herec a zpěvák. Její kamarádka, Alice Cullenová je módní návrhářka a Bella s ní úzce spolupracuje. Už na začátku se do děje zamíchá Robert Pattinson jako herec a chvíli na to přijde i člověk Edward Masen, jako model. Edward si přímo libuje ve skandálech zvláště se svými milenkami a alkoholem, kdežto Bella je taková tichá a nenápadná. Později Jamie zjistí, že je spřízněný s upírskou rodinou a ty ho budou chtít, takže zmizí z povrchu zemského, ale Belly se jako žárlivý přítel vzdát nehodlá. To znamená, že Cullenovi jsou bez Edwarda a Volturiům chybí jedna část vladařské trojice. Jak to bude dál si budete muset přečíst a slibuju, že Robert i Edward se objeví mockrát.
01.04.2010 (12:45) • Huny • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoÚdery srdce - život zabijáka
Volnější pokračování její starší sestry: Údery srdce. Bella už není člověkem a ani není tak milá, jak ji známe. Tohle je někdo mnohem šílenější, někdo bez slitování...
30.03.2010 (21:15) • Martisek • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoLepší je žít ve Volteře než ve Forks, Prolog + 1. kapitola
Ahoj, tohle je moje první povídka na tomhle webu. Proto prosím zanechte nějaký komentář. Tahle povídka je o tom, jak Cullenovi naleznou novou novorozenou, do které se Edward zamiluje. Bella proto uteče z Forks do Volterry. Tam žije několik let i s Renesmé, která mezitím vyrostla. Jakmile Renesmé dojde, jak je na tom její matka, tak uteče a hledá svojí vegetariánskou rodinu. Bella mezitím požádá Ara o smrt. To samé udělá i Edward o pár let později. Vše se zvrtne na narozeninové oslavě pro Bellu. V 1. kapitole se Bella seznámí s Rose-Mary a pozná, že je na čase Cullenovi opustit. Pěkné počtení.
27.03.2010 (9:15) • VerunkAlice • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoJasperovo tajemství - 1. kapitola
Všichni víme, že je Jasper s Alicí, ale o jeho osobním životě před ní, nevíme nic. Co když se Jazz zaplete s člověkem víc než – li je zdrávo? Anabella Monnlocková je obyčejný člověk, který miluje upíra. Ví co je zač, ovšem nevadí jí to. Navíc Jazz má výborné sebeovládání, jenže něco se zvrtne a Jazz musí pryč - opustí jí. Ovšem neví, že je těhotná. Ona si dítě nechá a při porodu umírá. Narodí se jí dcera - Isabella Monnlocková. O Bellu se stará její teta Hope. Ta jí v osmnácti, tedy asi 7 let po jejím narození, řekne pravdu o jejím otci. Bella zůstává s Hope až do doby kdy umírá, potom se vydá hledat otce. Najde ho ve Forks s jeho rodinou a manželkou Alicí. Jak zareaguje Bella na Alici a pozná Jasper vůbec svou dceru? Upřímně doufám, že si tuhle povídku oblíbíte. Prosím o hodně komentářu a hlavně kritiky. :)
26.03.2010 (12:30) • Rock • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoForever and Always - 1. kapitola
Můj první pokus s názvem Forever and Always. Kapitola 1. Píše se rok 2005 a Bella žije v Chicagu se svým otcem Charliem a matkou Renée.Jednoho dne přijde do školy nový žák a Bella se poprvé zamilovává a tím se pouští do neznámého.Tím žákem je Edward, kterému je v té době 15 let a ještě není upír.Nežije s Carlislem ani Esmee ale s jeho původní rodinou.
25.03.2010 (19:00) • Akkisek • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoAž na věčnost! - 1. díl
Pochybuj o ohni hvězd; pochybuj o pouti slunce; pochybuj o pravdivosti pravdy; ale nikdy nepochybuj o mé lásce... Toto je má prvotina, tak to berte prosím s rezervou. Jinak, je to jenom úvod, nečekejte zázraky, prosím. Moc prosím o kementíky, jestli to bude někdo číst. Díky P.S. Zatím je to jen o setkání Belly a Edwarda, a vůbec trochu o uvedení do příběhu
25.03.2010 (11:30) • ShoSho • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoZáhadná kráska - Prolog + 1. Zase škola
Moje nová kapitolová povídka. Bella se má v sedmi letech stát potravou pro upíry, ale Aro si všimne jejího potenciálu. Bella vyrůstá na hradě a všechny si tu zamiluje, stejně jako oni ji. Ale chybí jí svoboda a normální život, takže ji Aro pouští na Forkskou střední. Ona si užívá posledních chvil života, je královna školy a lamačka klučičičích srdcí. Co se stane, až tu narazí na Cullenovi? Tady máte prolog a první díl, přeju příjemné čtení ;)
24.03.2010 (19:45) • DeSs • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoDalší šance - 1. kapitola
Nová povídka je na světě! Nevypráví pouze o Belle a Edwardovi. Tady hraje také jednu z hlavních rolí Bellina dcera Lilly, kterou Bella porodila v pouhých třinácti letech! Tehdy ji totiž záhadný muž unesl a poté znásilnil. Policie Bellu vypátrala až po čtyřech měsících a na potrat už bylo pozdě. Bella si tedy dítě nechá a před lidmi předstírají, že je to její sestra. O necelé čtyři roky později se stěhují do Forks. Zde se Bella ve škole seznámí s Cullenovými. Jakmile je pozná i malá Lilly, okamžitě si je zamiluje. Zvlášť Edwarda. Připadá jí jako otec, kterého nikdy neměla. Ačkoli neví, kdo Cullenovi jsou, chce s nimi strávit zbytek věčnosti! Je malá, žije v pohádkách, ale vůbec netuší, jak blízko pravdě zrovna tahle pohádka je...
24.03.2010 (17:45) • Shindeen • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!