Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoPuto duše - Prológ
Tak, tu je prológ k našej poviedke Puto duše! Bella je hviezda. Bude musieť zostúpiť z oblohy, keď jej vyvolený človek bude umierať. Keď človek umiera hviezda spadne na Zem v podobe anjela, ktorý má previesť dušu zosnulého, zo sveta živých do sveta duchov.Čo sa však stane ak sa človek premení na upíra? Stratí svoju dušu alebo tu stále bude? A čo sa stane, ak Bellina vyvolená duša bude práve tá Edwardova? Písala som ja (BlackStar) a BellaCullenSwan! Je to spoločné dielo, a dúfame,že sa vám bude páčiť! Tak príjemné čítanie želá BlackStar a BellaCullenSwan!
24.03.2010 (16:45) • BlackStar • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoHrátky s ohněm - Prolog
Autorky: anetanii, Sharlot33...
Další den věčnosti Edwarda Cullena, avšak co dokáže probrat ledové srdce zase k životu?
Do malého městečka Forks se přistěhuje nádherná, záhadná dívka jménem Isabella, nikdo o ní nic neví, všichni se jí straní včetně upírů. Edwarda ona kráska učaruje natolik, že se od ní nedokáže držet dál. Mezi Edwardem a Isabell je zvláštní pouto, které si nikdo nedokáže vysvětlit. Tohle není pohádka, městem otřásají brutální vraždy, se kterými si neví rady ani upíři.
21.03.2010 (13:30) • Anetanii • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoBloody Angel - Prológ
Je tu prológ ku poviedke Bloody Angel. Tento prológ je vlastne uvedenie do deja. Snáď sa vám bude páčiť. Ak nie, tak vás prosím o názor, ale aj vtedy ak áno. x)
19.03.2010 (15:00) • Wejusss • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoVýlet do Volterry - Prolog + 1. kapitola
Pokud máte chuť přečíst si něco nového, neváhejte a čtěte. Příběh vypráví o dívce jménem Hannah Stewart. Má rozvedené rodiče a s nevlastní mámou Bree moc nevychází, stejně jako její bratr Jackson. Naopak Oliver - Breein syn - je velmi příjemný. Hanin otec naplánuje cestu do Volterry, kde by se všichni měli lépe poznat. Jednou večer se jde s bratry projít. Narazí na zajímavou skupinu „lidí", která změní celý její život.
19.03.2010 (14:00) • Stebluska17 • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoLive and never look back - 1. kapitola
Rok 1918 - Edward a Bella jsou spolu:) Oba jsou lidé, a milují se. Opravdicky:) Edward vyprovází Bellu do školy a vzpomíná na jejich první setkání. Doufám, že se bude líbit, zanechte komentíky, abych věděla jestli v tom pokračovat:)
18.03.2010 (17:15) • Danca95 • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
DokončenoPouta důvěry - 1. kapitola
Bella není obyčejný člověk a ani upír. Je měnič, ovšem ne takový, jaké doposud známe. Když některý z nositelů vzácného genu dovrší šestnáctých narozenin, nastane zatmění měsíce, při kterém nastane jejich první přeměna ve zvíře, které každý nosí odmalička uvnitř svého těla. Bellina matka je laň, otec medvěd a její bratr puma… Všichni jsou zvědaví, v co se promění Bella, ale bude pro ně velkým překvapením, když se z ní místo vznešeného zvířete stane mořská panna, která se v jejich legendách nachází pouze jednou jedinkrát… Jenomže tohle není vše. Když Bellinu rodinu napadne skupina novorozených upírů, boj nepřežije nikdo z jejích drahých. Ona ve své zoufalosti utíká z domova do moře. Plave tak dlouho, dokud nenarazí na jeden malý ostrůvek… Ale jak se zachová, až se tam nastěhuje rodina upírů a ona k jednomu z nich pocítí jistou náklonnost? Co u ní zvítězí? Láska nebo nenávist vůči jeho rase?
17.03.2010 (15:00) • Shindeen • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoCesta časem 1
Bella ztratila rodinu. Nezná své rodiče. Najde je někdy? Pozná lásku?
17.03.2010 (12:00) • piromaan23 • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoVoltérská děvka - 1. kapitola
Lidičky, moc jste mě potěšili, když jste mi na shrnutí napsali, že vás moje nápady zaujaly a já pro vás mám první kapitolu k povídce VOLTÉRSKÁ DĚVKA.
Berte prosím v potaz, že je to také úplně první moje povídka a tak budu ráda za jakýkoliv komentář, který mi pod textem necháte. Strašně moc doufám, že se vám kapitola bude líbit a nebudu dole číst jenom samou kritiku xD DamonsGirl
13.03.2010 (14:00) • DamonsGirl • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
DokončenoDotkni se mě a já tě zabiju! - Prolog
Belliny rodiče jednoho dne zabije upír. Ten se však rozhodne ji přeměnit, ale proměna nedopadne jak měla. Z Belly se stane poloupírka a k smrti bude nenávidět všechny upíry a bude je zabíjet. Co se stane až se odstěhuje do Forks a potká tam Cullenovi? Pokusí se je zabít?
12.03.2010 (16:30) • EDdomcaBE • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoVolterra je môj skutočný domov Prológ a 1. kapitola
Ako už názov hovorí, bude sa to točiť celé okolo Volterry, ale nie hneď od začiatku. Je to písané z pohľadu Belly, dúfam, že vás to hneď neodradí od čítania. Teoreticky by to mohlo byť niečo ako pokračovanie BD. Bella žije s Cullenovcami až do chvíle, kým za ňou neprídu Volturiovci a Aro jej nepovie, že nie je všetko tak ako to vyzerá. Že Cullenovci sú tí zlí a že ju iba využili na svojej ceste za mocou. Bella mu, samozrejme, neverí, no keď jej Edward povie pravdu, plná zmätku, pochybností a náhleho návalu zlosti to proste nevydrží a utečie, pričom Nessie vezme so sebou. V tejto poviedke ide o to, čo sa deje po jej úteku,kam ide a koho stretne. Podľa názvu je to hneď jasné, no nemusí byť všetko hneď tak, ako to vyzerá.
11.03.2010 (16:00) • Kixy25 • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!