Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Ozdoby


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Dohoda 1. kapitola

Dohoda 1. kapitolaDovolte, abych Vás pozvala k mé nové povídce. Navazuje na Nový měsíc, kdy se Bella snaží zachránit Edwarda. Osud jí však vstoupí do cesty a ona se k Edwardovi nedostane. Na místo toho před ni postaví volbu, která rozhodne o osudu nejen jí.

Tuto povídku bych chtěla věnovat Zuzce, webmástrům a adminům, kteří těmto stránkám věnují obrovské množství svého času a mnohdy i nervů.

Dokončeno

Dva bratři a já - prolog

Dva bratři a já - prologMoc mě potěšily vaše komentáře u Stínů minulosti a jelikož mi hlavou vrtalo jejich pokračování dávám vám sem prolog. Co se stalo po Bellině zmizení? Najdete zde ještě před začátkem kapitoly malou rekapitulaci celých Stínů minulosti, abyste se poté mohli ponořit do děje a nemuseli horko-těžko vzpomínat, jak to končilo :o)
Jinak moc prosím o komentáře a kritiku

Dokončeno

Nenávist vs Láska 1. kapitola

Nenávist vs Láska 1. kapitolaBellinu matku zabije upír. Ona prahne jen po pomstě a nenávidí upíry, než se zamiluje... Čtěte pokud chcete vědět víc a piště prosím komentáře.

Síň slávy

Ďalekohľad lásky - Prolog

Ďalekohľad lásky - PrologEdward býva v odľahlejšom meste aj spolu so svojou rodinou, kvôli lepšiemu maskovaniu svojho tajomstva. Mesto vyzerá, ako keby je zabudnuté v dobe minulej. Staré budovy, staré zvyky. Pravdaže náš Edward je chudák sám a taká večnosť ho naozaj nebaví. Edward vlastní krásny ďalekohľad, cez ktorý sa každú noc díva na oblohu, no jednej noci mu zavadí pohľad o pár ulíc ďalej, do veľkého domu, ktorý pozná ako sirotinec. Na posteli sedí mladé dievča, uplakané a nešťastné. Edward si tiež všimne, že dievča vlastní ďalekohľad. No a tak začína niečo nové. Ale je Bella skutočne sirota?

Dokončeno

Vždycky je naděje - 1. kapitola

Vždycky je naděje - 1. kapitolaTakže tady je první dílek mé další povídky. Je to klasika Bella a Edward, jenže tady jsou oba dva obyčejní lidé. Jsou to mladí manželé, kteří mají dítě. Zdá se to idylické až do nehody, která se stane Edwardovi a zanechá nemalé následky. Takže přeji pěkné počtení a budu ráda za vaše komentáře. Díky Verony1

Dokončeno

V korunách stromů, prolog a 1. kapitola

V korunách stromů, prolog a 1. kapitolaMoje nová povídka. Bells je elfka, která žije v kmeni, který jako jediný chrání les. Nemá svou rodinu v lásce, jelikož je jiná. Jednoho dne však začne ubývat zvěře. Najde Bells nového přítele? To se dočtete v této povídce. Prosím zanechte mi komentář, jestli se vám povídka líbí, nebo ne. Děkuji DH

Dokončeno

Déjà vu - 1. Nový začátek

Déjà vu - 1. Nový začátekBelle A-veque je sedmnáct let a při těžké autonehodě upadla do komatu. Má těžkou amnézii a svůj dosavadní život si nepamatuje. Jen okrajově ji vyplývají vzpomínky, které nemůžou být její. Vážně nejsou její? A jestli ne, tak čí ? Co se s ní stalo? A kam ji její srdce zavede? Je to první kapitola mojí povídky, snad se bude líbit. Prosím o komentář, ať vím jestli mám pokračovat.

Dokončeno

After live - Prolog a 1. kapitola

After live - Prolog a 1. kapitolaAhojky tak tu mám svojí první povídku. Doufám, že se Vám bude líbit. Edward odešel, ale zanechal tu po sobě něco, kvůli čemu musí Bella podstoupit razantní krok. Neví co se může stát, a proto požádá o pomoc. Koho? Pomůžou jí? Čtěte a uvidíte.

Dokončeno

Světlo a stín 1. část

Světlo a stín 1. část

Okolo nás je spousta úžasných příběhů a jeden z nich mě právě inspiroval k této povídce. Odehrává se o dvě století dříve, kdy se na prknech opery objevila mladičká dívka s hlasem andělů. Pozná temnotu i světlo a také zrádnost nitra sebe samé.

PS - tato povídka bude mít tři části a k té třetí doporučuji žvýkačku, skvěle přidrží tu dolní čelist u horní, ať ji nemusíte hledat pod stolem.

Síň slávy

Dáno osudem - 1. díl

Dáno osudem - 1. dílTaky si neodpustím jednu povídku na asi nejoblíbenější téma: Bella po odchodu Edwarda. Co se stane, když se do Forks vrátí nepřítel toužící po pomstě a najde Bellu opuštěnou a nikým nechráněnou?

« Předchozí  1 ... 55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!