Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoDážď je predsa super! - 1. kapitola
Toto ma napadlo v jedno smutné a usnežené popoludnie. Vzišiel z toho tento nápad na novú kapitolovú poviedku. Rozhodla som sa ju pridať a požiadať vás tak aj o kritiku. Či vôbec pokračovať atď... samozrejme ma nešetrite.
Poviedka je o Isabelle, ktorú ale všetci volajú Rain. Miluje dážď a stále sa sťahuje z miesta na miesto po celej Amerike. Teraz si za domov vybrala mestečko Forks... Viac neprezradím. Príjemné čítanie, vaša Nessienka. :)
11.01.2010 (15:30) • Nessienka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoBloody beauty - prolog
Rosalie Lilian Hale je nádherná dívka. Matka jí zemřela když jí bylo šest a vlastní i nevlastní otcové od ní odešli. Teď žije v Biloxi, Mississippi. Odstěhovala se od svojí tety, která ji dosud vychovávala. Každý kdo jí zná má jen jednu teorii o její kráse a to díky matčině krve, ve které se jako malá smočila. Ještě jedna věc je Rosalii odporná pohled na krev, vzpomínky a muži. Nesnáší je, protože muži jí pořád jenom ubližovali a teď v jejích osumnáctinách po ní každý prahne. Co se stane, když to Biloxi přijedou Cullenovi a Rosalie okouzlí Emmetta? podlehne i ona jeho kouzlu nebo ne?
11.01.2010 (15:00) • RenesmeCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoVýmena - 1. časť
Čo sa stane,keď si ľudské dievča vymení identitu s upirkou? Aké je to prežiť život tej druhej?
11.01.2010 (8:30) • ada1987 • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoEdward Voltury - 1
Bella na svadobnej ceste Edwardovi oznámi, že je tehotná. Obidvaja sa chystajú na cestu domov, ale čo keď ich práve vtedy prídu navštíviť Volturiovci? Čo sa stane s Bellou, prežije to stretnutie a čo ich dieťa ? Naisto vam môžem prezradiť, že Edward to prežije, ale bohužial ho Aro odvlečie do Volterry a Edward sa nebude na nič pamätať, teda ani na svoju rodinu. Ale čo ked práve Cullenovci sú pozvaný do Volterry? Ako Aro zariadi, aby sa nestretli s Edwardom? A prečo je vlastne Edward pre Ara taký dôležitý? Čo keď ma ešte inú schopnosť, o ktorej nevieme alebo možno aj viac.
10.01.2010 (21:15) • NatalieCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoTy jsi teď můj život - 1. kapitola
Toto je moje nová povídka. Děj se odehrává devět let po Rozbřesku, ale bez Belly. Ta totiž utekla od rodiny. Proč? A kam? Doufám, že se bude líbit? Prosím zanechte komentíky jestli chcete pokračování. Díky NessCullen
06.01.2010 (18:45) • NessCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoPříběh jedné lásky - 1. kapitola
U Cullenů se slaví Nessiiny 17nácté narozeniny. Dostane nečekaný dárek od Jakea. Jak na něj zareaguje? Příjme ho? Povídka navazuje na dobu po rozbřesku, ale máme pár změn. Alice může mít vidění o Nessi a i o vlcích. Cullenovi mají normální přístup do La Push. A Nessie jí normální lidské jídlo. Toto je naše první kapitolová povídka. Prosíme Vás, aby jste zanechali komentář a my věděli jestli má cenu pokračovat... Děkujem Heidi & twilightchild =oD
05.01.2010 (17:00) • TwilightChild • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Síň slávyJiná realita - 1. část
Tuhle povídku jsem začala psát jako jednodílnou. Když jsem ale zjistila, že píšu už desátou stránku, rozhodla jsem se ji rozdělit do více kapitol. Stručně k ději: Co kdyby byl Bellin život s Edwardem jen jením snem? Povídka navazuje na 3. kapitolu Stmívání. Doufám, že se bude líbit. Jako vždy budu ráda za každý komentář i kritiku.
04.01.2010 (16:30) • Evelyn • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoJacobova Volba - 1. - Strašné zjištění
Můj pokus o druhou jednorázovku. Doufám, že se bude líbit. Jaké to je, když vám rodiče zemřou a ujme se vás strýček Billy. probudí se v Jacobovi jeho vlčí podstata? Nechte se překvapit. Pokud se to vám to bude líbit, zanechte komentář jakéhokoliv druhu.
04.01.2010 (14:15) • KairaTay • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoKeep Out 1
Prachom zapadnutá autorka sa preberá k životu a chytá druhý dych xD Zdravím... koniec kecov... hlásim sa s novou poviedkou, ktorú som dlho nemohla pomenovať- tak vzniklo toto xD O čo pôjde???- Príbeh rozpráva o krvilačnej no zároveň civilizovanej upírke Belle a jej dvoch sestrách Alice a Rose. Bella teda vegetariánizmus neuznáva, narozdiel od jej sestier... čo sa teda stane, ak v jeden večer stretne v klube Edwarda? Ako to zmení ich životy? Či naopak nezmení...? Ako sa Bella zachová, keď sa dozvie, že jej sestry ju dobrovoľne nasilu sťahujú do Forksu? Žeby si našla nových priateľov? Alebo nie?... a tá najpodstatnejšia otázka... Aké tajomstvo skrýva Edward? Odpovede na tieto otázky sa dozviete časom, keď budete čítať túto poviedku:) Venovanie patrí predovšetkým: Twigirl, ZabZe, Nikol18, Ree, Gaudi, Muche a všetkým ostatným čitateľkám(aj čitateľom ak sa nejakí nájdu)
03.01.2010 (21:30) • Jarusinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoMoje minulost se odráží v mých písních ... Prolog + 1. kapitola
Život je krutý, zažila jsem to na vlastní kůži. Nejdříve mi sebral rodinu a já zůstala sama. Potom jsem ale dostala ten nejkrásnější dárek k sedmnáctým narozeninám – novou rodinu...
První díleček mojí nové povídky. snad se bude líbit.
Byli u vás zloději? Ukradli vám klávesnici? Jaká škoda! Avšak jestli ne... mohli by ste zanechat komentář.
Díky. Kim ".)
03.01.2010 (17:15) • Kimberly • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!