Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Bells and Ed


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Bylo nebylo...?! 2

Bylo nebylo...?! 2Předmluva Přes překážky ke hvězdám…
Nebojím se smrti. Smrt je jen další velké dobrodružství, které si musí každý prožít. Ale mám-li možnost žít dál, tak proč ji nevyužít.
Shrnutí: Poté co Bella opustí Volterru, má jediný cíl a to najít svého stvořitele Carlislea. Má to ale jeden háček, neví kde má začít. Proto se vrací do míst, kde to všechno začalo do Anglie. V Londýně ve svém bývalém domě zjistí, že její rodina odešla na venkov. Proto se vydá do svého rodného sídla Harrow, kde strávila své dětství. Zde zjistí, že její otec zemřel žalem poté co ji unesli a že celý její život je lež. Rozhodne se, že nebude žít minulostí a vytvoří si svůj vlastní nový život jako Bella. Na svých cestách, kdy stále pátrá po Carlisleovi potkává Jakoba, a později také záhadného Edwarda a jeho rodinu, kde jí čeká velké překvapení. A možná i něco po čem velice touží - Rodina, jak se ale rozhodne?!

Dokončeno

Temnota lesa - 1. kapitola

Temnota lesa - 1. kapitolaBella není člověk. Je to driáda, její život je úzce spjat se stromem který roste na Edwardově loučce. Jedna bouřka změní život jí, ale i Edwardovi... Přejeme příjemné čtení a prosíme vás o komentáře. Vaše xlovexx a Petruskhaaa

Dokončeno

Slepá houslistka - Prolog

Slepá houslistka - PrologBella je velice nadaná a talentovaná dívka.
Otec ji přemluví k podání přihlášky na uměleckou školu na Alijašce.
Nakonec odjíždí na kolej spolu se svým novým a věrný kamarádem Alim, pomocníkem, bez kterého by se neobešla.
Edward a jeho rodina se stěhují na Alijašku.
Sourozenci Cullenovi se dostávají na uměleckou školu a Carlisle bere místo školního lékaře.
Edwarda na přijímacích zkouškách v divadle omámí neznámá dívka svou hrou na housle.
Budou nakonec spolu nebo si osud pro ně přichystal nečekané překážky a vše dopadne jinak, než si představovaly?
Doufám že se bude líbit... podle toho budu přidávat nebo smažu.
Chobotnicka

Dokončeno

Prázdninová láska 1. díl

Prázdninová láska 1. dílJaké to je, když člověk skončí ve škole a po hlavě se vrhne do dospělého života? Koho potká Isabella na dovolené a jak jejich vztah skončí? Čtěte a uvidíte. I též prosím o komentáře...

Dokončeno

Nor work model isn't perfect - 1. kapitola

Nor work model isn't perfect - 1. kapitolaAhoj, je tady 1.kapitolka naší společné povídky Nor work model isn't perfect. Nneí tady žádná akce, nebo něco takového, taky co byste čekali hned v 1.kapitole? v další už se Vám představí Bell. Užíjte si četeni a nechte KOMENTY! MyLoveIsTwilightSaga a TorencCullen.

Dokončeno

New lease of life - 2.díl - Poznání

New lease of life - 2.díl - PoznáníDalší díl nové povídky. Bella se dozvídá více o dítěti, které vzala za své. Smíří se s tím, že není tak úplně normální? A kdo vůbec je? Proč se jí zdá děsivý sen a o kom? Doufám, že se vám bude kapitolka líbit a necháte mi tu svoje názory. Děkuju

Dokončeno

Láska či nenávist ? - 1. kapitola

Láska či nenávist ? - 1. kapitolaBella se nakazí v roce 1917 na španělskou chřipku. Co se stane dál? Zemře nebo ne? Víc Vám neprozradím. Byla bych ráda, až si přečtete povídku, abyste napsali, co si o této povídce myslíte. Děkuji a hezké počtení

Dokončeno

I need help... please, 1. kapitola

I need help... please, 1. kapitolaJe tu moje další povídka. Tentokrát jde o Bellu a jejího bratra Mika. Rodiče je opustili a Mike se má o mladší sestru postarat. Bohužel nemá pevné nervy a ani trpělivostí neoplývá. Ve škole se to však snaží zamaskovat. Snad se vám bude první kapitolka líbit a zanecháte komentík. DarkHope

Síň slávy

Daj si pohov, Casanova! - Prolog

Daj si pohov, Casanova! - PrologPredstavte si, že ste upír, stane sa raz jedna chyba a vy zabijete človeka, vyrovnať sa s tým je priam nemožné. A tak, si odídete do vyhnanstva, kde sa vyše 100 rokov s nikým nevidíte, neviete aká je móda, nepoznáte slová ako čau kámo a pod., viete len, že chcete začať znovu žiť, lenže vy poznáte iba vybrané chovanie, etiketu a samé Madam tam, Madam sem. Svet vonku, je pre vás niečo nové... Ako zvládne Bella Staro - Nového Edwarda? Ak vás zaujme poviedka, zanechajte komentár:) Prvá časť je smutná,ale ostatné už budú bláznivé:D tak príjemné čítanie:) vaša Rose!:)

Síň slávy

Bez volby 1. kapitola

Bez volby 1. kapitolaRáda stále zkouším něco nového, tak teď jsem zabrousila do prvního dílu Twilight ságy a to ve stylu mě vlastním. Kdo mě tedy už trošku zná, tak tuší, že zas budu obcházet vše standardní a předpokladatelné. Bella rozhodně není tichá a klidná, vlastně spíše naopak. Jen co přijde, dá Cullenovic rodince pořádně zabrat. Kradení svačinek Emmettovi a dovádění s Jaspíkem na trávě, ... Hodně brzy jim dojde, že o nich už dávno ví a nebere si k vůli tomu servítky.

« Předchozí  1 ... 61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!