Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

chip. shrnutie


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Nejsi ten pravý - 1. kapitola - Prosím, neodcházej

Nejsi ten pravý - 1. kapitola - Prosím, neodcházejTadááá... První kapitolka naší společné povídky je tady :)... Vznikla úplnou náhodou, když jsem já (Hanulka) psala pohádku kamarádovi na sloh xD... Byla to snad největší hloupost jakou jsem kdy na psala a posílala jsem jí pro pobavení Petronelce, která to dokázala převést do světa Twilight a tak vlastě vznikla tahle nová povídka, která nese název Nejsi ten pravý... Časem určitě příjdete na to, proč jsme ji takhle pojmenovali... Takže doufáme, že se vám bude naše společná práce líbit a odměníte nás velkým počtem komentářů, na které se s Petronelou třeseme, abychom věděli, zdali se vám náš příběh líbí... Takže přejeme příjemné počteníčko a prosíme komenty.. Vaše Hanulka a Petronela :)

Dokončeno

Lidé jsou paličatí a stejně tak i já. Miluji tě!

Lidé jsou paličatí a stejně tak i já. Miluji tě!Úvodní kapitola k nové pokračovačce. Odehrává se po Edwardově odchodu, ale Edward od Emmy a ne od Belly. Emma se s tím špatně vyrovnává. Co udělá? Jak to dopadne? No odpověď na některé otázky neznám ani já. Jen vás chci poprosit napište komentky, jestli má ještě cenu psát to dál nebo ne. Děkuju.

Dokončeno

Virgo - prolog a 1. kapitola

Virgo - prolog a 1. kapitolaTak a je to tady. Moje druhá povídka. Omlouvám se věrným čtenářům Anděla, ale prostě chtěla na papír (na net) Tak jsem jí napsala. Tady se píše, jak se z Belly stane mořská panna. A proč se odstěhovali na Floridu. Námět jsem dostala u písně č.1 U Písně č.2 psáno. Pusťte si jakou chcete. Vaše xlovexx

Dokončeno

Everything is gone... Memories stay 1

Everything is gone... Memories stay 1Takže, další moje nová povídka. Doufám, že se vám bude líbit. Původně jsem jí sem vůbec nechtěla dát, ale nakonec jsem se rozhodla, že jo. Tak si ji užijte a Aloha. Můžete zanechat koment, pokud chcete

Dokončeno

Dělám chyby - Já jsem v to doufala

Dělám chyby - Já jsem v to doufalaEdward miloval a miluje Bellu a proto jí opustil. Děj se odehrává poté co jí Edward opustil. Co Bella udělá? Jak to dopadne? přečtěte si to a uvidíte... Je to moje první povídka tak prosím o komentky.

Dokončeno

Volturijská Lilie 1. kapitola

Volturijská Lilie 1. kapitolaVolterrou se šíří zpráva o tajemných květinách, které se objevují tak rychle jako mizí. Demetri začne pátrat. Co objeví? A objeví vůbec něco? Jak na Demetrido bude reagovat Aro? A co vlastně má společného s těmi květinami? to se dočtete v následující povídce. Zanechte komentík:) DarkHope

Síň slávy

Now I love you Prolog

Now I love you PrologUmřít se má prý v mladém věku, takže sem s tím...

Mezi rody Cullenů a Swanů vždy panovalo napětí. Tyto dvě rodiny se nesnášely a každý to věděl. Proč? No, řekněme, že jedni běhají po čtyřech a druzí pijí krev. Docela rozdílné, nemyslíte? No a v právě těchto dvou rodinách žijí Edward a Bella. Dva odvěcí nepřátelé. Bella nespoutaná a odvázaná vlčice, Edward tichý, přesto nebezpečný upír. Ale co se stane, když právě ty dva svede shoda náhod dohromady a oni spolu budou muset žít nějaký čas na ostrově, než si pro ně přijede záchrana či některý z rodiny? Co všechno se na onom ostrově stane?

Povídka věnovaná Nikol18 a Marketik, Jarusce, Adri, Petrušce, NikkiR, Andree, Anamor8 (Romče), Ness, no prostě těm skvělým lidem, které mám tolik ráda. Vaše ZabZa prosí o komentáře...

Dokončeno

Isabella 1. díl

Isabella 1. dílPříběh je o Belle, když ji Edward opustil tehdy v lese. S tou vyjímkou, že zde nebude Jacob a ona nebude člověk...! Doufám, že se Vám to bude líbit. Moc prosím o jakýkoliv komentář. Tahle písnička, by se mi k tomu líbila. Jestli chcete pokračování tak napište komentář jestli má smysl pokračovat. Otevřený konec je schválně, alespoň každému funguje fantazie jak by to mohlo dopadnout... Děkuji Dokud budou přibývat komentáře k povídce Isabella budu pokračovat... Tak do toho...

Dokončeno

Bello, sakra bojuj! 1. kapitola

Bello, sakra bojuj! 1. kapitolaAhojda!
Hlavními aktéry mé první vícekapitolové povídky jsou samozřejmě Bella, Jacob a Edward. Děj navazuje na New Moon, ale v mém podání nemá Bella sebevražedné sklony... Nikdy neskočí ze skály, Alice se nevrátí a Edward nepojede do Itálie. Victorie a Laurent si stále někde běhají po světě a Jake ještě není vlkodlak... Pokud se líbilo, zanechte komentář...

Dokončeno

Ochranca upíra - úvod

Niekde vo vesmíre sa stala chyba. Prečo je zrazu všetko opačne? Záleží na tom ako to je? Veď aj tak sa vždy stane to, čo má. Časom sa však všetko napravý, až rodina stratne všetkých svojjich členov a bude to zase ako predtým. Možno si niekto z nich spomenie...

« Předchozí  1 ... 63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!