Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoWhen the stars fade away - 1. kapitola
Bella Swannová je přesně taková milá a tichá dívka, jakou ji znáte z Twilight, jen s jedním rozdílem. Už jí není sedmnáct a ve Forks nikdy nepoznala ani Cullenovy ani Blackovy. Žila naprosto normální život, měla úplně obyčejné dětství, a teď je z ní dospělá žena. Od Charlieho se odstěhovala a pracuje jako učitelka v mateřské školce v New Yorku. Právě tam se také seznámila s na první pohled šarmantním a pohledným Gregem, se kterým si hned padli do oka a dali se dohromady. Jenže Greg není tak skvělý partner jak by se mohlo zdát. Je žárlivý a agresivní a netrpí Belle absolutně nic. Dělá si z ní jen loutku, hračku, do které se neustále naváží a bije ji. Bella ale jeho povahu trpí, i když by ho nejradši opustila. Jenže to nemá tak jednoduché. Aby se aspoň trochu odreagovala, začne chodit na kurzy francouzštiny. Tam se seznámí se sympatickým, milým a přívětivým Edwardem, do kterého se na první pohled zamiluje. Ale bude on její lásku opětovat? A co na to řekne Greg? Doufám, že se vám to bude líbit. Prosím zanechte upřímný komentář, každý, kdo si to přečte, vážně se mi pak snáz píšou další kapitoly. Děkuju předem, vaše Kikushinka :)
20.11.2009 (20:15) • Kikushinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoJá a zlobivá holka? Nikdy! 1
Moje nová povídka. Nevím co dodat, užijte si jí a napište, co vám na tom vadí. Nejspíš se vám bude první dílek zdát nudnej, ale zkuste to se mnou. Děkuju.
20.11.2009 (19:15) • Kacikacka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoObluzená Láskou
Tato povídka je samozřejmě jak jinak než o Edwardovi a Belle. Je to můj první výtvor k tématu "Stmívání", ale jinak už jsem psala jiné povídky. Ráda přijmu kritiky i pochvalu. Ráda čtu spíše takové romantické povídky, tak jsem jednu takovou napsala. Myslím, že by se dala označit i 15+. Pozn.: Ještě nevím,kolik bude kapitol.
19.11.2009 (20:00) • SaraSanders • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoBylo nebylo... ?!
Shrnutí: Po smrti Cornelie da Vindomezové, se Charlesovi zhroutí svět. Upne se ke své jediné dceři Isabelle a k akademii, kterou založil, při práci si vždy najde čas na svou dceru, ze které se stane velice inteligentní a chytrá dívka, která má jediné přání- studovat… Ženy v této době jsou považovány za něco méně než muži a tak Isabella přemluví svého otce a v převlečení za Sebastiana Swana vystuduje vysokou školu. Jednoho dne vše končí, Isabella se musí začlenit zpátky do společnosti. Otec má strach, že majetek Vindomezů po jeho smrti zdědí chamtivý bratr. Snaží se Isabellu připravit k sňatku. Na svém debutu (úvod do společnosti ) Isabella potká, krásného Richarda. Je tu ale jeden problém, který netuší. Richard je totiž upír a není sám…
19.11.2009 (14:45) • Karcza • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoVolturi alebo Cullen? - Úvod a 1. kapitola - Môj život vo Volterre
Takže, je to o Belle, ktorú premenili Volturiovci. Objavia sa tam samozrejme aj Cullenovci. Toto je len úvod a 1. kapitola, ale mám toho rozrobeného viac. Tak prosím napíšte aj komentáre, či sa to sem vôbec oplatí dávať.
16.11.2009 (10:00) • MirushQka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoLeft outside, but not so alone 1. Rutina
Takže moja prvá poviedka. Som začiatočník, takže sa poteším každej konštruktívnej kritike... Táto poviedka sa odohráva po New Moon. Bella má 21 rokov, malého syna a žije s matkou. Ako sa to stalo si prečítate v predslove, ako to bude v prvej kapitole. Je trošku kratšia, ale keď sa bude páčiť, ďalšie budú dlhšie.
14.11.2009 (19:15) • NikkiReed • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyDávné proroctví
Dávné proroctví - Hlavní postavy jsou samozřejmě Bella a Edward. Bella není jen tak obyčejný člověk. Edward je upír. Cullenovi jsou tady taky. A co Aro? A tajné společenství?
14.11.2009 (13:30) • Alrobell • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoÚsvit nového dne, díl 1.
Rozhodla jsem se napsat vícedílnou povídku. Bude o tom, co by se dělo, kdyby se Edward neudržel, když to nejvíc potřeboval. V první kapitole to všechno začíná - Cullenovi se přestěhovali do jiného města. Je to můj první pokus, ale myslím že se mi docela povedl. Prosím, pište komentáře, jestli mám něco zlepšit. Děkuju moc.
14.11.2009 (11:00) • Nespoutana • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoSmrť nemusí byť zlá - Prológ
Dve bytosti mlčky kráčajú tichými ulicami nočného Londýna. Kto sú a čo tu hľadajú? Sú tak nádherné, že ťažko uveriť tomu, že sú ľudia. Žena je útla a dlhé tmavé vlasy jej vo vlnách padajú až k pásu. Muž je vyšší ako žena, svalnatý a čierne vlasy ma ledabolo rozstrapatené. Ich tváre majú dokonalé črty, ale to nie je to, čo by vás na prvý pohľad upútalo. Sú to ich hypnotické strieborné oči, čo priťahuje zrak. Čo sa stane, keď tieto dve bytosti prídu do Forks a stretnú sa s Cullenovcami. Ako to ovplyvní ich existenciu a ako to ovplyvní existenciu Edwarda Cullena? Prosím komenty :)
13.11.2009 (19:00) • NeliQ • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoDvojí život - 1. kapitola Tajemná holčička
Toto je moje první povídka, takže prosím berte ohledy. Povídka vypráví o Renesmee a její rodině. Ness je už sedmnáct, ale rodiče ji neustále vidí jako malou holčičku, i když je už rozumnější než někteří členy Cullenovic rodiny.
13.11.2009 (18:45) • NessCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!