Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoZtracený anděl - prolog a 1. kapitola
Tak tady je prolog a první kapitolka k mojí první povídce. 1. kapitolka je psana zatim z pohledu třetí osoby, po té se bude jednat jen o pohled Isabell, možná Edwarda. V této kapitolce je popsáno jak farář našel anděla.
13.11.2009 (18:00) • xlovexx • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoSudička aneb Ach ten alkohol
Co se stane, když se Sudička mající službu ve Forks, poněkud splete?
A co její omyl způsobí?
Motto: O berličce hnáty křivé, pod plachetkou osoba, nemusí být vždy jen Polednice, zvlášť, pokud drží flašku tequily
13.11.2009 (16:15) • Popoles • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
DokončenoTúžba 1. kapitola + prológ
Toto je moja nová poviedka a dúfam že sa vám bude páčiť. Prosím o komenty, že či chcete aby som pokračovala. Je to o Belle ktorá je poloupírska dcéra Carlisla a Esme. V deň svojich narodenín ju čaká doma prekvapenie. Jej nový brat s menom Edward. Bella však v jej puberte začne experimentovať...a to s Edwardovi nebude páčiť.
12.11.2009 (19:15) • Chipanddales • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoJe těžké... být jiná - Prolog
Zveřejňuji prolog mé nové povídky 'Je těžké... být jiná'. Bella už není taková jak ji známe, po 15. narozeninách se hodně změnila. V 16-ti přijížní do Forks. Ten rok se ovšem nepřistěhuje jako jediná a Bellina budoucnost se nevyveda, jak by si představovala. Doufám, že se bude povídka líbit.
12.11.2009 (14:00) • Crystal • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyDáreček z La Push Prolog
Není nic lepšího než pořádně to zamíchat ať je sranda.
Bellu napadne upír a Jacoba nenapadne nic lepšího než ji zkusit pomoct svou vlastní medicínou - krví, protože u nich k přeměně dojít nemůže. Nedopadne to však přesně dle jeho představ. Nevědomky tak přichystá pár perných chvil nejen sobě, ale především Cullenovým.
10.11.2009 (18:30) • Texie • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoLedové srdce 1. kapitola
Edward se už osmdesát let snaží překonat ztrátu Belly. Nepočítal ale, že by se s ní i po tak dlouhé době mohl setkat. Bella však dávno není to milé a nevinné motovidlo, život ve Volteře ji hodně změnil. Chudák Edík tedy bude občas padat do kolen či překonávat infarktové stavy a to s vydatnou podporou celé Cullenovic rodinky.
09.11.2009 (8:00) • Texie • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyProroctví kapitola 1. Rodina
Dávné Proroctví, které má dopadnout na Bellu, se prolíná celým příběhem.
Bella jede na prázdniny ke strýci do Anglie. Před odjezdem jí maminka zasvětí do tajemství jejich rodu a Bella objevuje, že má podivné schopnosti, které se neustále vyvíjejí poté, co Proroctví uslyší.
Ve snu ji navštíví zakladatelka jejich rodu Eiblin a Bellin život se najednou z fádního, stává tajemným a dobrodružným.
Vše se patřičně zamotá,když se do děje vloží tajemný cizinec s krvavě rudýma očima, na kterého Bella nedokáže přestat myslet.
Je Bella Vyvolená?
Naplní Proroctví a spojí svůj život s nadpřirozenem?
07.11.2009 (15:30) • Popoles • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyKdo s koho
Co vše může zavinit jedna zdánlivě nevinná chyba při rezervaci hotelového apartmá? Edward s Bellou to zvládnou po svém. Kdo vyhraje souboj o své místo v posteli?
Ale co začíná jako hra nakonec skončí úplně jinak.
07.11.2009 (8:30) • Pajinka2004 • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
DokončenoDalší (ne)obyčejný den - 1. kapitola - Báječné ráno
Ano, správně. Je tu pokračování mé povídky (Ne)obyčejný den ve škole. Oblíbili jste si pohnuté osudy jejích hrdinů? Chcete další dávku krve a zlomených nosů? Zde přichází další (ne)obyčejné zážitky Edwarda, Belly, Jacoba a našich nově nalezných dvojčat.
05.11.2009 (17:00) • AliceBrandon • FanFiction parodie • komentováno 0×
DokončenoIsabella Volturi - Prolog + 1. kapitola
Isabella je už upírkou dlouhou dobu. Zná se s Carlislem. Žije ve Volterře a plní rozkazy Ara. Jednou dostane úkol a setká se s Cullenovými. Zamiluje se do Edwarda? A on do ní? První kapitola je trochu kratší, je to takový úvod.
05.11.2009 (11:30) • Rock • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!