Belle není dopřáno setkávat se s Edwardem často. Tenhle drabble (100 slov) vypráví o jejich setkání. Kdo je Bella? Kdo je Edward? Snad se bude líbit. Věnováno Joheee Cullen... ;)
24.09.2011 (08:45) • BellaSwan1992 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 15× • zobrazeno 1757×
Přicupitala jsem k Edwardovi a věnovala mu letmý polibek na pusu.
Oba jsme se usmáli, jen tak tam stáli, a dívali se navzájem hluboce do očí.
Tolik mi chyběl. Byl velký, svalnatý a se srdcovitým úsměvem. Bohužel mi můj pán nedopřával setkání s ním často.
Obvykle jsme se viděli tak průměrně jednou měsíčně.
„Bello, jdeme!” Bože, to už musíme jít? Svět je tak nespravedlivý!
Ani deset minut nám není dopřáno. Žalostně jsem zakňourala a naposledy jsem se mu podívala do očí, výraz v nich byl bolestný.
„Sakra, ty blbá feno, pojď už,” řekl můj pán a zatahal mě za vodítko.
Autor: BellaSwan1992 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Aspoň jednou za měsíc… :
Celou tu dobu jsem čekala, co z toho vyleze... Že by Bella byla třeba upírka u gardy Volturiových? Nebo že by to bylo naopak a ve Volteře pobýval Edward?
Ne... Ty na nás vyrukuješ s fenou!
Perfektní!
Proboha. Já si říkala, co tam bude tak romantického, a on to byl pes! Samozřejmě se ti to povedlo, tohle mě dostalo. Já si říkala, že budeš přeci jenom lhát - stojí tvoje tvorba za něco. To ta moje není tak skvělá, opravdu klobouk dolů. A nebylo od tebe troufalé, abych ti dala vědět, když mě zas něco napadne, budu ráda, když si to někde přečte. Samozřejmě ti dám ráda vědět, pokud to ode mě nebude troufalé.
Ještě jednou krása a další drabble si zcela jistě přečtu.
Ááá! Ty jsi šílenec! Tohle bylo geniální! Jo, jsi mé geniální dvojče! Mě by v životě nenapadlo, udělat z hrdinů stmívání psy... Ty bláho! Bych si pořídila třeba Emmetta... To by bylo něco! No, vážně zírám, protože tohle bylo perfektní!
Pomiň, že komentuju až tak pozdě, ale jak už sis jistě všimla, méně všímavého člověka bych nenašla, i kdybych prohrabala celou Zemi! Takže mi příště taky koukej dávat vědět, protože já si toho nevšimnu, i kdybys mi to přilepila na čela a přede mně postavila obří zrcadlo s nápisem "Čti!". Bože, zase mi hrabe!
Za věnování ti samosřejmě hróóózně děkuju! Vážně jsi mě překvapila! A jak jsi mi psala do shrnutí, že je věnován jedné "skvělé osobě", překvapilo mě to o to víc, protože já se za skvělou osobu nepovažuju ani náhodou.
Tys byla ve Francii! To se dělá, takhle se ulít ze školy? Teda, pokd jsi tam nebyla se školou...
Jop, jsem velmi nepředvídatelná! Ale to, že máš své čestné místo v "Těch nej" je samozřejmost!
Jop, ted drabble byl vážně perfektní!
Oni jsou psi? Páni, úžasný nápad!
Waaauu, to bylo naprosto super! Skvělý, romantický začátek a pak se to takto zvrtlo? No sakra, to je fakt super, naprosto mě to zabilo! Krása!
Mně to nepřijde vtipné, spíše smutné...
OMG...neviem čo som čakala..ale toto ma odzbrojilo..."...ty blbá feno..."
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!