Double drabble (200 slov) Cullenovi záhadně zmizeli. Společně s Nessiinou kamarádkou Rebeccou se vydáváme do Carlisleovy pracovny, abychom našli odpovědi. Co znamená záhadný titulek v novinách ležících na pracovním stole? Co znamenají jména k němu připsána? Co s tím vším má společného Fred? A jedná se opravdu o přítele Bree Tannerové, nebo je to jiný Fred? Fred, kterého zná Rebecca? Není to jedna a ta samá osoba?
22.11.2011 (19:15) • AlicinkaCullenHale • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 12× • zobrazeno 1271×
V tomhle double drabble nenajdete odpovědi na všechny tyto otázky. Na žádnou z nich. Ale dají vám možnost k přemýšlení. V případě, že bude mít příběh úspěch, stane se úvodem do mé kapitolové povídky, kde všechny otázky objasníme - a najdeme odpovědi.
Je to již velmi, velmi dlouho, co Cullenovi beze stopy zmizeli. Vcházím do domu a vidím, že je zde všechno tak, jako když jsem zde byla naposledy, tehdy, když Renesmé Carlie Cullenová slavila narozeniny.
Nic odsud nezmizelo, nic si s sebou nevzali. Ness mi nedala vědět, že odjíždí. Nikdy předtím to mně, své nejlepší kamarádce, neudělala. A já myslela, že by toho ani nebyla schopna. Zvláštní je, že si s sebou vážně vůbec nic nevzali. Nestalo se jim něco?
Alespoň mám úžasnou možnost to tady prošmejdit. A už vím, kde začnu.
Otevřela jsem dveře do pracovny pana doktora Carlislea Cullena.
Přiznávám, že jsem byla náležitě překvapena.
Vrhla jsem se k novinám, které jsem viděla na stole. Noviny.
Upíři v Seattlu – hrozba!
„Nezažili jsme tohle již jednou?“ říká náš prezident. „Již jednou zde byla existence upírů – a není to tak dávno. Samozřejmě nepopírám, že to byli upíři.“
Ok, tohle mi zatím stačí. Všimla jsem si něčeho, co tam bylo připsáno tužkou. Byl to rukopis Carlislea Cullena. A byla to jména. James, Laurent, Victoria. Neustále dokola. Jako by oni tři byli původem toho všeho. Jméno, které zakončilo tuto řadu, bylo však jiné. Fred. Co je Fred? Upír? Jeho jméno totiž dobře znám…
Autor: AlicinkaCullenHale, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Článek v novinách:
KAPITOLOVKU!!!! Ty záhady mě zajímají
No, kapitolová povídka z tohohle... Ale jo!!!!!!!
Je to zajímavé, takže pokud bude kapitolovka, určitě budu pravidelný čtenář
jako povídka to vypadá úžasně, jako drabble... hm, možná že námět na přemýšlení, ale já si radši přečtu jak to má být, než o tom polemizovat.
Takže bude povídka?
Chci kapitolovkou!!! Je to krásný a šílěně moc! Prosím, prosím napiš tu kapitolovku. :D
WOW , WOW , WOW !!! To je proste dokonalé . Rebecca sa diví a ide na prieskum . Záhadné noviny , záhadné mená a Rebeccin Fred . Z toho proste musí byť kapitolovka . To inak nejde .Nesmierne originálne , napínavé , plné otázok , nádych detektívky a obrovský potenciál na famózny a fantastický príbeh o pátraní ľudského dievčaťa po vampíroch a Cullenovcoch . Teším sa na to !
Páni, to bylo úžasné!!! Takové originální a vážně super! Chtěla bych odpovědi, chtěla bych vědět, jak je to s tím Fredem. Vážně to bylo perfektní, takže já také prosím o tu kapitolovku, určitě by to bylo zajímavé. Tleskám!
moc se ti to povedlo! určitě z toho udělej kapitolovku, zajímají mě odpovědi na otazky...!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!