Je to takový zvláštní drabble (100 slov) o dni, kdy Bella s Edwardem slaví výročí. Zničehonic mě to napadlo... Takže prostě nedokážu odhadnout vaše reakce. Po pravdě se trochu bojím, co řeknete tomuhle výplodu mé fantazie. Snad se bude líbit... Věnuji všem, kteří se rozhodnou zanechat komentář. :)
12.06.2011 (08:00) • BellaSwan1992 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 15× • zobrazeno 1848×
Dnes jsme měli s Edwardem výročí - 100 let od naší svatby.
My, Cullenovi, jsme měli takový zvyk, každý daroval páru, který zrovna slavil, něco malého.
A dnes jsme to byli my.
Hned jak jsme se ráno vrátili z chaloupky, vrhli se na nás.
První k nám přistoupil Emmett, s naprosto vážným výrazem nám podal malý balíček.
Rozbalila jsem ho a zlostně na něj zírala.
Už jsem se chystala něco říct, ale můj manžel mě předběhl.
„Bože, Emmette! Ty víš, že už děti mít nemůžeme, není zbytečné dávat nám tohle?"
Emmett se rozřehtal na celé kolo...
„V tom je ta pointa, Edwarde!"
Autor: BellaSwan1992 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Dárek od Emmetta:
ci.. božee.. to je sila... heh som sa začala rechtať jak kôň heh.... super!!! nemá to chybu..
Ježisímarjá Tak to mě dostalo. Jak tě to vůbec mohlo napadnout? Prostě super.
Moment... On jim dal... OCHRANU?! Hah!!! Doufám, že jsem si to vyvodila správně, protože se propadám smíchy - heh! Já miluju vtipný drabbly... No, a zvlášť od tebe! 100 let, jo? No tak to mají pořádné kulatiny. Panebože! To je dement! Já rychle musím dopsat, než mě zachvátí taková salva smíchu, že se nepohnu...
Tak toto ma vážne rozrehotalo !!! Dobréé....
Páni, LUXUS!
Chudák Edward s Bellou. Emmett je tele.
Páni, Bells(můžu ti tak říkat, že jo? )
to byla vážně paráda...
Jo, Emmett je prostě pako... když si představím Edwardův výraz. Ta nechápavost. Nedivím se, že se Emmett řehtal.
No jo, strejda Emm je vážně trdlo. A ten obrázek k tomu skvěle sedí. Gratluju, tentokrát jsi mě vážně dostala. Smála jsem se jak pako... Ani nevím, co mi na tom přišlo tak vtipné...
Asi představa Edwarda, jak dvěma prsty obezřetně přidržuje TU VĚC a znechuceně na ní zírá, jak se Bella rozčiluje a jak se Emmett tlemí...
Prostě skvělý...
Emmet zabil . Hneď pri tom názve som vedela že Emm urobí koninu ale toto , toto je vážne moc . Fakt dobré . Ešte furt sa smejem . Je to veľmi pekný drable .
já bohužel neumím psát tak dlouhé komentáře tak jako ty - tak to shrnu.
FANTASTICKÉ!!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!