Drabble (100 slov) o rozhovoru Belly s Jacobem, odehrává se krátce po Novém měsíci. Edward je zpátky a Bella se k němu vrací, jenže Jake to stále nechce pochopit. Příjemné počtení. Je to teprve druhý drabble, takže rady ocením.
17.08.2011 (16:30) • LeeLee • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 11× • zobrazeno 2110×
„Je toho tolik, co bych ti chtěla říct, Jacobe," řekla jsem. Smutně se na mě podíval.
„Jen řekni, že mě miluješ, Bello."
„Jakeu...," začala jsem, ale přerušil mě.
„Jo, já vím. Máš jeho," procedil mezi zuby.
„Ano, mám jeho."
„Ale on odešel! Odešel a nechal tě tady! Šla jsi za ním? Hledalas ho? Ne! Zůstala jsi tady! Tak neříkej, že mě nemiluješ!"
„Já tohle vím, Jakeu. A za všechno ti děkuju. Za to, že jsi tu vždycky byl, že jsi mě pokaždé vyslechl a pomohl mi ucpat tu díru v mém srdci. Děkuju ti za lásku, Jacobe. Ale miluju Edwarda."
Autor: LeeLee (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Děkuju ti za lásku:
Krásné a dokonalé. Na konci nového měsíce mi bylo Jaka moc líto. Ale je dobře, že to nakonec dopadlo tak, jak to dopadlo.
Dobře mu tak. Nemám ráda Jacoba. Mám ráda, když ho ostatní trápí. Jsem potvora, no... :D:D:D:D
Tak mne Jacoba rozhodne nieje ľúto. S Bellou by im to ja tak nevyšlo a len by sa dohadovali. Nakoniec by bol každý sám a hotovo. Takto Bella ostala s Edwardom a zaobstarali aj Ness pre Jacoba. Ja si myslím, že Bells spravila Jakovi službičku, keď sa naňho vykašľala. V každom prípade, veľmi pekný drabble.
Perfektní. Takhle by to Jake snad pochopil a časem i přijal. Krása.
TeenStar - Ale dřív bys to nepřežila ty!
A teď k drabblu! Velmi krásné, muselo to být pro Bellu těžké. Nemám ráda tyto situace...
Krásne! Len už s drabblami, v ktorých mi príde ľúto Jacoba, musíte prestať... Čo ak ho náhodou začnem mať rada? To by Edward neprežil.
To muselo bý těžký, ale aspoň mu to řekla Je to moc pěkný
Už jsem si myslela, že mu ten konec neřekne, jak ti tam chybí uvozovky, ale moc pěkné. To se ti povedlo, opravdu.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!