Ahoj. :) Dávám vám sem mojí úplně první drabble povídku. Docela dlouho mi trvalo to sem dát, ale nakonec se to stalo. Pak bych chtěla poprosit všechny co si to přečtou o zanechání komentu, i smajlík stačí. Kritika - chvála, všechno prosím. Přeci to jen začátečníka potěší a aspoň budu vědět, jak na tom jsem. Moc děkuju, Isabel. :)
22.09.2013 (10:15) • HCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 4× • zobrazeno 1193×
„Jdu na vzduch. Nehledej mě!“ křikl jsem na Emmetta a hodil na bar peníze.
Venku jsem přemýšlel, kam jít, a došel k tomu, že se půjdu zchladit do vody. Jak jsem se rozhodl, tak jsem udělal. Najednou se mi do zorného pole dostala osůbka sedící na pláži. Dívka. Vlasy se jí vlnily až k pasu a bílé šaty měla trochu mokré, jak tam seděla a vlny se na ní řítily. Vypadala jako křehká panenka, která potřebuje ochránit před celým světem.
Vidím anděla, napadlo mě po mém zkoumání. Vypadala tak dokonale.
Rozešel jsem se k ní a přisedl si. Nic jsem neříkal, abych náhodou nezkazil atmosféru, jen jsem zkoumal její tvář a každý další její detail. Otočila se na mě a já se začal topit v čokoládových očích. Musel jsem odvrátit pohled, ale pořád a jasně jsem cítil její pohled na své tváři. Znovu jsem se na ni podíval a chtěl něco říct, ale nemohl jsem. Byla tak blízko, že jsem natáhl ruku, abych se jí dotknul, ale najednou...
Byl jsem vedle Emmetta a natahoval ruku k němu. Co se stalo, kde to jsem?! Honily se mi myšlenky. Ale pak jsem usoudil, že jsem moc pil, nebo se mi to zdálo.
Autor: HCullen, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Dokonalý anděl:
Zajimavé a nečekané. Mam ráda povídky, kdy na konci zjistím, že vše je jinak než jsem si myslela. Upřimně mě tomu nic nechybělo, takhle mi to přijde super.
No ale jen mi na tom přišlo divné, že by se upírovy mohlo něco zdát a neb že by se opil... No ale to jedno
Ráda si od tebe přečtu i něco dálšího, tak doufám, že něco brzy zase přidáš
Bylo to pěkný!
bylo to první drabble a snaha se cení , ale já si myslím, že tomu něco chybělo
možná tam mohl ještě něco říct ten Emmet , ale to nevadí piš dál
Konečně jsi se rozhoupala a něco sem dala! Těším se na další, určo super listiny. Ale chce to ještě cvičit...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!