Láska prochází i žaludkem... ale Edward je v tom až po uši. Co vlastní cítí?
Double drabble (200 slov)
04.06.2012 (15:30) • KacenQaCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 25× • zobrazeno 3408×
Dvě slova
Jen co jsem přešel práh domu, spustila se na mě lavina otázek, mezi nimiž byly i vulgární narážky na Bellu.
„Rosalie!“ zavrčel jsem na ni. Věnovala mi nenávistný pohled opovržení a posadila se Emmetovi na klín. Ten ji instinktivně objal kolem pasu a schoval přede mnou.
„Nechápu, co na ni vidíš, vždyť je to obyčejná holka!“ Ta slova plivla a mně to působilo bolest.
„To neříkej.“ Byl jsem jako smyslů zbavený. „Je víc než jen obyčejná dívka.“ A znovu jsem v tom byl až po uši. Před očima jsem měl její alabastrovou pokožku, rudé rty, něžný pohled a vábivé zvuky jejího srdce.
Zaobíral jsem se natolik Bellou, až jsem neviděl přicházet Alice s Japerem. Chytila mě za paži a opřela se o mě. „Tak nám pověz, co k ní cítíš,“ pobízela mě.
Povzdechl jsem si. „Já nevím… když ji vidím, mám pocit, jako bych létal; když ji slyším, připadá mi, jako bych slyšel tu nejkrásnější píseň; a když od ní odcházím, mám nohy jako dva těžké kameny. Stále bych ji chtěl objímat, hýčkat a chránit.“ Sám jsem si neuvědomoval, co říkám, slova ze mě plynula sama.
„Stačilo říct, že ji miluješ,“ zašeptal Carlisle zpoza rohu v náručí s usměvavou Esmé.
Autor: KacenQaCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Dvě slova:
Ježiš... To bylo tak sladké a kouzelné... Bylo to prostě boží a dokonalé..
boží
ooo, to je sladký
Jééé, zlato, že ses ani nepochlubila. Nevím, nevím, jestli ti to odpustím, ale než si to rozmyslím, tak ti musíš říct, že to bylo krásný. Ať už jde o jednorázovky, kapitolovky nebo drabble, ty prostě psát umíš. Všechno!
Už se těším na další bomba věco od tebe.
moc hezké, vystihlas to!
Stacilo rict ze vam proste chutna miller tu chut proste miluju tak nejak bych videla podobnej konec
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!