I Edward se musí na svatbu připravit. Zaútočí na něj bez upozornění. (300 slov)
26.06.2011 (18:45) • domcamerci • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 40× • zobrazeno 5015×
Dorazil jsem před náš dům a slyšel svatební hosty, jak si vzrušeně povídají. Nedokázal jsem být chvíli v klidu. Neměl jsem příznaky, jako jsou třesoucí se kolena, pot a točící se hlava, ale byl jsem nedočkavý jako malé dítě před dveřmi vedoucími do Disneylandu. Jasper se dobře bavil, když cítil, že bych se nejradši rozběhnul k oltáři a oddal nás sám, co nejrychleji. V hlavě se mi honily pořád ty samé myšlenky. Bude má! Paní Isabella Cullenová! Navždy budu jen s ní. Před autem čekal Carlisle a bral mé ruce do svých.
„Pojď, Edwarde. Máme málo času a musíme ještě zkrotit to hnízdo," a šermoval hřebem.
„Co? O tom nikdo nemluvil!" obvinil jsem je. Začínal jsem panikařit. Musím pryč!
„Synu, ženíš se. Je to formální událost, na které ti nebudou trčet vlasy všemi směry!" Hřeben byl čím dál tím blíž. Varovně se plížil k mému rozcuchu. Chtěl jsem utéct do lesa, ale Jasper mi zatarasil cestu. Zrádce! Vydal jsem se druhým směrem, ale tam stál můj druhý bratr. Proč já nejsem jedináček?
Jasper a Emmett mě vzali každý za jednu paži a přitiskli mě na kapotu Carlisleova Mercedesu. Ta se s tichým kvílením prohnula.
„Carlisle, né!" prosil jsem. Kopal jsem nohama, ale Carlisle se jim obratně vyhnul.
„Než to uděláš, pomysli na následky! Bella mé vlasy zbožňuje. To ona bude moje žena. Má právo rozhodnout!" snažil jsem se najít skulinku.
„Bella ví, že je dneska svatba, brácho," řekl Emmett. Zavrčel jsem.
„To vám nedaruju!" Jasper protočil oči, Emmett zíval. Zuby hřebenu se mi zabořily do mých vlasů.
„Né, né!" naříkal jsem. Carlisle jezdil tím odporným nástrojem po žulové kůži mé hlavy. Doufal jsem, že se hřeben zlomí, ale mělo mě napadnout, že si vezme ocelový.
„A je to," gratuloval si. Svezl jsem se po kapotě na zem.
„Můj bronzový rozcuch!"
Autor: domcamerci (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Edwardův svatební účes:
Chudaček náš malý... Učesaný Ne já nemužu naprostá bomba
No to je hotová tragédia... Oni mu zničili rozcuch???
Bomba...
Chudák Edward, co mu to udělali
jo, je to tak, vzdejme úctu Edwardovu rozcuchu, tak dlouho s námi neohroženě stál a dívčí srdce rozechvíval, teď, ač nedobrovolně násilně, padl a lehl na oltář ..... nevím čeho, ksakru, nejsem básník, ne? ......
holka, já z tebe nemůžu, pozrela som, prečítala a zomrela
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!