Na bolest mozku je potřeba minerálů trochu. (300 slov)
13.09.2011 (20:30) • Bella130 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 21× • zobrazeno 2692×
Alice ke mně přiběhla a snažila se mě dotáhnout za Edwardem. Já držela na tácu pomerančovou minerálku. Nechybělo daleko k tomu, abych ji vylila. S Edwardem jsem se pohádala. Jen kvůli tomu, že jsem obsluhovala na Angelině párty. Slavila narozeniny. Potřebovala jsem peníze a Angela pomoc. Proč si vzájemně nevyjít vstříc? Za tenhle večer budu mít skvělý kšeft. Samozřejmě, že Edwardovi to vadilo. Alice mě s ním chtěla usmířit. Jejímu pohledu nešlo odporovat.
„Bello, prosím, budeš tak hodná a půjdeš dovnitř? Ten nabručenec jenom sedí a lituje se.“ Proč ten štěněčí výraz?
„A to ho mám jít litovat? To on se urazil. Ne já,“ odsekla jsem jí. Alice protočila oči a dala ruce v bok.
„Kvůli vám jsem na prášky a trápí mě migréna. Hezky pod mým dohledem si to s ním vyříkáš.“ To si dělá srandu? nadávala jsem si pro sebe v duchu. Já se na ni dívala s otazníky v očích.
Chytila mě za bílý rukáv halenky a protáhla skleněnými dveřmi. Edward seděl na gauči rozvalený v černém smokingu a vypadal ztrápeně. Alice mě posadila na bobek a ona si sedla vedle něho na gauč. Tác s minerálkou jsem položila na stůl.
„Co tady dělá?“ zeptal se Edward překvapeně. Jak to, že nehypnotyzuje podlahu? Alice neodpověděla vzala minerálku z tácu a lokla si. To samé udělal Edward. Odkdy upíři konzumují minerálku?
„Ehm... Odkdy vy dva pijete minerálku?“ zeptala jsem se opatrně.
„Je dobrá na migrénu a nervy,“ pokrčil Edward rameny, jako by to byla přirozenost a bylo hloupé se na tohle ptát.
„Máme jedinou část orgánu živou, a to mozek. Potřebuje minerály. Minerály jsou pro upíry vitamíny. Občas to piju. Víš jak, ty mozkové trubky potřebují promazat,“ vysvětlila Alice, ukázala si na čelo a znovu si lokla.
Na tohle jsem neměla argumenty. Fajn, minerálka je dobrá na migrénu.
Tenhle drabble vznikl díky mému dnešnímu snu. Je zde můj první, takže, prosím, berte i na tohle ohledy. Je to asi blbost, ale i tak bych ocenila jakýkoliv váš názor. Předem moc děkuju.
Autor: Bella130 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek I upíry občas trápí migréna:
jo to je pravda ale ja si mislim ze jevto taky troch u blbost
Minerálka je prostě skvělá. Ale na tohle drabble nemá!
Zajímavý nápad a skvělé provedení. Jen tak dál.
Trochu blbost
sice som to velmi nepochopila ze o co tam slo lebo si zvyraznila take veci ktore si nezakoncila ale tak... naapad sa počíta
Bylo to vcelku dobré. Ach jo, upíři potřebují lidské věci ke svému upířímu životu... Tak v tomhle ohledu bych upírem nechtěla být...
No asi je to blbosť, ale podarená blbosť. Mne sa to páčilo.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!