Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Jak jsi mohl?

Aro Potter


Je to tripple drabble (300 slov). Popisuje Belliny pocity po tom, co ji Edward omylem přeměnil. Doufám, že se vám bude líbit.

Utíkala, jak nejrychleji mohla. Jen aby už odtud byla pryč. Už nikdy nechtěla vidět tohle místo. Už nikdy nechtěla spatřit jeho krásnou tvář a oslňující úsměv. Už nikdy. Nerozuměla tomu. Nebo spíš nechtěla rozumět.

Zastavila se, musela si to v hlavě trochu urovnat. Ale nemohla myslet na nic jiného než na ten spalující oheň, který měla v krku. Nevěděla jak ho uhasit. Znovu se jí před očima objevil ten důvěrně známý obličej. Obličej jediného člověka, který jí rozuměl. Oprava - upíra. Její přítel byl upír, ne člověk, jak si myslela. Ale zjistila to příliš pozdě. V hlavě se jí odvíjel hrůzostrašný film několika dní. Nebo spíše hodin? Už si ani nevzpomínala, kolik času mezitím uběhlo. Když si vzpomene na ty jeho oči, tak jí přeběhne mráz po zádech. Jeho oči plály takovou touhou. Ale ne po ní, ale po její krvi, která jí kolovala v žilách.

Rozběhla se, jen aby na to nemusela myslet. Zastavila se až na kraji chodníku, který se před ní vynořil ze tmy. Uvědomila si, že doběhla až do Forks. Tohle město znala celkem dobře. I když se sem přistěhovala teprve před několika měsíci. Přešla ulici a objevila se v neosvětlené a divně páchnoucí čtvrti. Snažila se jít co nejpomaleji. Když došla k velké věčně prázdné výloze, spatřila svůj odraz. Světlo dopadající z protější strany nebylo moc jasné. Ale ona přesto viděla výborně. Ve výloze spatřila dívku s hnědými vlasy asi do půli zad, velmi bledou tváří, výraznými rysy a velkýma rudě žhnoucíma očima. Byla krásná i přes všechnu špínu, kterou měla na sobě. Nepoznávala se. Ne to nemohla být ona. Celá se chvěla vzteky. Jak jen jí to mohl udělat.

Opřela se zády o výlohu a sesunula se k zemi. Vzlykala, ale žádné slzy jí netekly. Neubránila se hrůzostrašným vzpomínkám, které se jí vynořily v hlavě.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak jsi mohl?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!