Mike se setká s Bellou po Rozbřesku, když už bude mít zlaté oči. Čtěte! AVC
21.08.2011 (15:30) • AlliceVolturiCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 24× • zobrazeno 2791×
Vyšel jsem z obchodu rodičů. Hned před budovou jsem se zarazil. Vedle mého auta stálo nádherné Ferrari. Víc mne udivilo, kdo z něj vystoupil. Bella. Lehce zabouchla dveře auta. Pohlédla na mne. Usmála se, své auto obešla. Pohybovala se elegantním krokem, na nohách překvapivě podpatky. Šla sebevědomě, jistě. Toto nebyla Bella, kterou jsem znal. Pohlédla mi do očí.
Byla bledá… jako Cullen. Oči měla zlaté… jako Cullen. Když promluvila, v hlase jí zaznívaly zvonečky – jako Cullenovi.
„Miku… Jsou vaši doma? Potřebovala bych na několik dní zaměstnat,“ zeptala se. Tu chvíli jsem se rozhodl. Zjistím, co se s ní stalo!
Autor: AlliceVolturiCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Jako Cullen:
Krásný... já chci pokračování...
Suprový drabble. Každopádně by bodlo pokráčko.
Tiež by som prijala pokračovanie. Naozaj vydarený drabble.
Ty kráso...úžasný:) Kdy chystáš pokračování? Že ho chystáš? Prosím:)
Perfektní, originální, zajímavý drabble. Ale Mikeovi bych moc neradila pátrat, co se děje u Cullenových, když už jenom z střílecího krváků zvracel... Tleskám!
uděláš k tomu pokráčko plííííííís
Že by Bella odešla od Edwarda a neměla peníze, že najednou potřebuje brigádu a riskuje životy lidí? Zvlášť těch, co ji znali jinou... Originální a přála bych si, aby Mike nehledal, protože by to pro něj mohlo dopadnout vážně špatně.
Bylo by špatný, kdyby to zjistil... Protože nikdo do páru už není (když to zjistila Bella, tak byla s Edwardem) Moc se ti to povedlo.!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!