Navazuju na jednu část z Rozbřesku. Co by se stalo, kdyby se Jacob neotiskl do Nessie? Vážně by ji zabil? Jak to dopadne, se dočtete tady. P.S.: Je to naše první jednorázovka, tak prosím o komentáře.
04.07.2011 (11:15) • AngelsSisters • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 1186×
Sešel jsem dolů po schodech a podíval jsem se na to monstrum, které ničilo Bellu zevnitř, ale všichni ho milovali. Muselo být zničeno to dítě temnoty, to zlo pro ni, pro všechny. Malé nevinné dítě, jak všichni viděli, ale to byla jen maska, za kterou se schovávalo něco moc zlého.
Proměnil jsem se do vlčí podoby, abych byl silnější, až se na mě sesypou pijavice, ale to mi nevadilo, úkol zněl jasně, zničit toho ďábla. Už jsem otevřel čelist, abych do ní scvaknul tu malou hlavičku, když v tu chvíly se ta blonďatá mrcha, která to děcko chránila, otočila a vyběhla ven tak rychle, že jsem sotva stačil zaznamenat, že mi dala pěstí přes nos. Okolo mě se mezi tím omotaly v pevném sevření ruce. To musel být Emmett, manžel té Rosalie. Snažil jsem se ho setřást, ale přibyl další pár rukou. Jasper. Čím víc krvežíznivců, tím větší zábava. Podařilo se mi skousnou něčí ruku a utrhnou ji, tím jsem získal čas na to, abych se osvobodil za sevření, alespoň na chvíli, než jsem stačil urvat další končetinu s dalším výkřikem bolesti. Pak už to byla jen hra na kočku a myš. Vystopovat tu blondýnu, bylo lehký, skrývala se v lese, v nějaké opuštěné jeskyni.
Pomalu jsem k nim přistoupil, pijavice odložila dítě a postavila se do útočného postoje. Prát se s holkou není fér, ale ona nebyla jen tak nějaká holka, byla upírka. Jo, byla. Tu jsem měl za sebou hned, co po mně skočila, ale teď už mi nic nestálo v cestě. Přiblížil jsem se k dítěti, které leželo jen zabalené v dece na zemi, sklonil jsem se s otevřenou tlamou a scvakl.
Probudil jsem se zpocený a zadýchaný. Byl to jen zlý sen. Podíval jsem se vedle sebe, kde ležel můj anděl, moje Nessie. Moje životní láska. Jakeova Nessie.
Autor: AngelsSisters, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Kdyby:
Skvělé, moc hezky napsané, nápínavé. Celkově bezva drabble!
Dobře napsaný a hodně napínavý drabble. Super - ještě, že to byl jen sen.
Až som sa zľakla. Krásny drabble
Ahoj,
článek ti znovu vracím. Jelikož máš opět o slovíčka navíc. V první větě máš spojená dvě slova bez mezery, takže ti počet slov díky tomu odpovídal, ale dohromady být nemohou. Také jsem v tak krátkém textu našla mnoho chyb.
* chyby v Perexu (čárka, špatný slovosled)
* čárky v textu, kterých je požehnaně.
* /všichniho/ -> /všichni ho/
* /za, kterou/ -> /, za kterou/ - Je to jako celek spojovací výraz.
* Text si po sobě raději ještě jednou přečti, máš tam i překlepy.
Až si článek opravíš, zatrni 'Článek je hotov'. Dřív ne, děkuji...
Ahoj,
článek ti vracím. Kouzlo drabble spočívá v stanoveném počtu slov (100,200,300). Ty máš slov 102, navíc absolutně nechápu ty plus, které jsou v posledních větách místo mezer. Chyby máš i v Perexu, takže si ho po sobě ještě jednou přečti, opravi si čárky, zkontroluj si text, přičemž si oprav i počet slov. V některých větách máš špatně slovosled, tak se, prosím, zaměř i na toto. Až vše opravíš, zatrhni 'Článek je hotov'. Děkuji...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!