Double drabble na téma "boj" do závěrečného Drabble Battle v soutěži Summer Drabbles. Život sám o sobě je jedna velká bitva. A i ta musí někdy skončit...
06.08.2014 (20:00) • klarusha • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 5× • zobrazeno 2049×
Dovoluji si znovu přidat hudební inspiraci. Přeji příjemnou četbu.
Ve skromném pokoji panovalo přítmí pomalu rozjasňované paprsky vycházejícího slunce. Ve vzduchu byla cítit bolest, ale zároveň i smíření a láska.
Na posteli ležela žena, jejíž život pomalu dobíhal konce. Už ani nezápasila. Stejně nemohla vyhrát. Byla smířená se smrtí. Přijímala ji s otevřenou náručí.
Byla vděčná za každý den, který mohla prožít, za každý šedivý vlas, který se jí na hlavě s postupem věku objevil, za každou vrásku, která brázdila její tvář ať už ve chvílích radosti či trápení.
Ale nejvíc byla vděčná za lásku, kterou dostala. Za muže, který ode dne, kdy si uzmul její srdce, činil každou chvíli jejího života výjimečnou. Ani trochu nelitovala toho, že ji jako mladou nepřeměnil.
„Děkuji za nádherný život, Edwarde,“ zašeptala z posledních sil s jemným úsměvem. Cítila jeho prsty svírající její ruku. Viděla bolest v jeho očích. Věděla, jak moc trpí. Trhalo jí to srdce, ale přesto nebyla smutná. Věděla, že tohle není konec.
„Miluju tě. Brzo se uvidíme, věř tomu,“ věnovala mu láskyplný pohled. Dřív v nebe nevěřila. Ale teď… Na sklonku života tak nějak cítila, že něco po smrti existuje.
Zavřela oči. Byl čas jít. Už jen z dálky zaslechla svého manžela:
„Miluju tě, Bello. Najdu si tě tam.“
Autor: klarusha (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Last Fight:
Úchvatné! Od prvého až po posledné slovo!
Krásně napsané, procítěné a všechno. Naprosto dokonalé, klaním se ti.
K.D.11
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!