Drabble (100 slov) o tom, ako vo Volterre končí čas upírov - kráľov - a začína čas ľudí. Ako to vníma Aro?
Inšpirovala ma pieseň od kapely Van Canto. Je to moje úplne prvé drabble, tak prosím, buďte v komentoch úprimní. Dúfam, že sa bude páčiť. Príjemné čítanie.
P. S.: Písala som to v noci, tak buďte trochu zhovievaví.
05.09.2011 (17:30) • Eibie • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 14× • zobrazeno 2525×
Som zmierený so smrťou. Koniec koncov, som mŕtvy už takých tritisíc rokov. Moja existencia je iba ukradnutý čas. Smrť mi vzala dušu, ja som jej vzal čas. Viem, že sa hnevá. Čakala na mňa za tým krehkým, priesvitným závojom mnoho rokov, aby si mohla prísť zobrať, čo jej patrí. Ak mám opustiť tento svet dnes, nech je to aspoň veľkolepé. Počul som burácanie davov pred bránou nášho hradu. Hudba v sále náhle zmĺkla. Tanec ustal.
„Priatelia,“ oslovil som svojich druhov, „prečo netancujete? Je to naša posledná noc. Tancujte!“
Zatlieskal som. Kapela začala znova hrať. Rozlúčkový valčík. Nastala posledná noc kráľov.
Autor: Eibie, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Last Night of the Kings:
Lizbeta: Som rada, že je tu aj kritika. No písané je to presne tak, aby si každý domyslel, či už bojovali, alebo budú bojovať, až ľud vtrhne do hradu...Možno budú bojovať, ale som si istá, že by nikdy neutiekli.
No som rada, že sa Ti poviedka aj tak páčila. Vďaka za koment.
úžasný... Moc se ti to povedlo
Pěkné... ale možná by to chtělo naznačit nějaký pochopitelný/ospravedlnitelný důvod jejich konce, jelikož jenom pateticky čekat mi k Volturiovým moc nejde... od nich bych spíš čekala boj/útěk, myslím, že by se jenom tak snadno nevzdali toho, co mají... ale bylo to moc pěkné.
Naozaj veľmi pekne spracované, zaujímavé, veľmi sa mi to páčilo.
Ďakujem, ďakujem veľmi pekne. Som rada, že sa poviedočka páči, snažila som sa, aby mala hlavu, aj pätu. A som rada, že to vyšlo. Veubella, nad pokračovaním som zatiaľ neuvažovala, ale nie je to zlý nápad. Pouvažujem o tom, a až ma kopne Múza, dám to na papier. Ešte raz vďaka.
Skvělý drabble a úžasné zpracování.
Nic jiného mě nenapadá. krásné
to bylo skvělé. Opravdu originální. Donutilo mě to přemýšlet. A hudba krásná
Páni, to je perfektní. Dokonalý nápad i zpracování. Máš můj obdiv. Loučící se Aro je naprosto úžasný.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!