Jasper není vegetarián. Má velmi rád mladé ženy, ale jen na jedno použití. Tento drabble je věnován misha96. Přála si vysávání, má ho mít. Pěkné čtení. :) (100 slov)
18.09.2011 (07:15) • Fiflip9742 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 1149×
Krev stékala jeho hrdlem a dodávala mu sílu. Nelovil pro zábavu, ale protože to potřeboval. Měl hlad. Sytá rudá tekutina vytékající z krční tepny mladého děvčete jemně šuměla, když protékala jeho ústy. Byla teplá a voněla mu. Miloval tu chuť, to aroma, tu extázi, co mu krev dodávala. Dívka šla domů od přítele, se kterým ten večer byla. Udělala chybu a vydala se setmělou uličkou, ve které Jasper čekal na svou oběť. Cítil její emoce plné strachu a díky strachu byla její krev ještě lepší a vydatnější. Vzal tělo a hodil ho do kontejneru na odpad. Vytratil se neznámo kam.
Autor: Fiflip9742 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Lov Jaspera :
Nádhera... děkuju :)
Krev pro Jaspera jako extáze? Jo, to by tak odpovídalo. Pěkný.
Rozhodně to není pokračování . Vím že to nemá být na pokračování.
Ahoj, článek ti vracím.
+ V perexu musí být uvedeno o jaký druh drabble se jedná - počet slov.
+ Také se chci zeptat, jestli toto není volné pokračování tvého drabble Jasper, pokud ano, drabble není povídkou na pokračování!
Oprav si perex, odpověz, prosím, na dotaz a poté zaškrtni Článek je hotov, děkuju.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!