Esme a jej najhoršie spomienky. Drabble 300 slov. Mel
04.04.2013 (15:15) • Melanie99 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 6× • zobrazeno 950×
Mala som strach. Nebála som sa o seba, môj život mi bol ukradnutý. Vedela som ale, že musím prežiť. Keď sa moje dieťa narodí, bude ma potrebovať. Nemôžem ho tu nechať samého. Iba z toho dôvodu som sa z posledných síl pokúsila bojovať. Dochádzal mi dych, ale stále som verila, že to dokážem. Nevedela som, komu zvieram ruku, nevedela som, kto ma utešuje, počula som len hlas v mojej hlave.
Nevzdávaj sa! vykríkla som, bolesť bola neznesiteľná. Stupňovala sa, ale ja som vedela, že o chvíľu sa to skončí. Konečne. Hlava mi vyčerpane klesla na zem, ale ja som chcela vidieť svoj malý zázrak.
„Kde je?" Hlas som mala slabý, ale aj tak som sa pokúšala prekričať zvuky nemocnice. Bola som tu len s nejakou ženou, ale nikde som nevidela svoje dieťa. Začala som byť zúfalá, srdce mi zvieral pocit, že mi ho vzali, že ho už nikdy neuvidím. Môjho chlapčeka. Do miestnosti vošiel starší muž, ale dieťa na rukách nemal. Rozplakala som sa, bola som vyčerpaná.
„Kde je moje dieťa?" Triasla som sa, ani som nevedela prečo.
„Ja... Prepáčte, vaše dieťa nežije. Pravdepodobne ste..." Nepočúvala som, len som ďalej plakala.
Bolesť matky pri strate dieťaťa je neskutočná. Inak sa popísať nedá. Je to bolesť väčšia, než akákoľvek iná. Načisto vás pohltí, zabráni vám myslieť. To jediné, čo som kedy milovala, je preč. Bolesť a prázdno ma hnali k tomu, aby som to skončila. Nič už nemalo zmysel, nič ma tu nedržalo. Pozrela som sa dole, do tmy. Bola presne ako moje vnútro. O chvíľu s ňou splyniem. Skočila som dolu.
Každý deň sa pýtam sama seba, či to malo nejaký zmysel. Isteže nie, povedala by som si. Moja bolesť nie je o nič menšia, ale teraz mám v srdci aj iné city, ktoré ma tu držia. Rodina, láska, deti.
Autor: Melanie99 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Love, loss, death:
Úžasně smutné. Z tohohle by byla pěkná jednorázovka.
Úžasné... smutné a ... WOW. Proste... ááách
Moc krásné! Jsem ráda, že jsem si to přečetla.
Wow! Úžasný, úžasný, úžasný, nemám slov!
*A.99*
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!