Jak se Jasper díval na Renesmé?
Drabble (100 slov)
Twinkle
23.05.2011 (19:30) • Twinkle • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 32× • zobrazeno 3328×
Seděli jsme na pohovce proti sobě a oba jsme mlčeli. Nepotřebovali jsme mluvit, mezi námi probíhala komunikace jiného typu. Já se díval na ni, ona se dívala na mě. V čokoládových očích, tak podobných Belliným, se jí zračil intelekt. Zatřásla hlavičkou a bronzové lokny se rozletěly na všechny strany. Prosklenou stěnou do pokoje proudilo sluneční světlo, odráželo se od její kůže a jemně zářilo. Vnímal jsem její rychle se měnící emoce. Zvědavost, strach, smutek, láska.
Nechal jsem ji, ať přemýšlí. Chtěla se zeptat na něco důležitého, tím jsem si byl jistý. Trošku se začervenala.
„Strýčku, a jak vlastně vypadala maminka?“
Autor: Twinkle (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Má její oči:
Páni! AÁÁÁÁ....ty píšeš naprosto užasně...Chtěla bych umět taky tak psát jako ty nebo ostatní autorky...
Jednoduché a přitom toho tolik řekne. Člověk se ptá sám sebe, jak to dopadne, ale hlavně, co se stalo. A to je účel příběhů, hlavně těch dobře napsaných.
"Strýčku, a jak vlastně vypadala maminka?" - Jasper musel hodně přemýšlet, jak by jí ot popsal. Moc pěkné, Nessie je moje třetí oblíbená postava, protože má všechno z těch postav, co jsou před ním. Bylo to nabité emoceni a to by každý drabble měl mít, vlastně i povídka. Je vidět, že zvládáš takové situace a moc krásně se to čte.
Ou, tak toto nemalo chybu. Krásne a smutné zároveň.
JoheeeCullen: Ale, to jsi nemusela, já bych to přežila i bez háčků a čárek
Ale děkuju ti moc, vážím si toho...
Wow, tak tímhle jsi mě vážně dostala! Pišeš úžasně! Promiň, ale víc se vykecávat nebudu, jsem totiž na mobilu a tady se píše hrozně blbě! Vůbec si važ toho, že používam hácky a čárky... Ale ty si je zasloužíš!
PS: tenhle komentář jsem psala 3 minuty 36 sekund...
PPS: úžasné
Deedee: Děkuju ti hrozně moc, velmi tě obdivuji, píšeš nádherně (nejvíce mám asi ráda ságu Zalití, čtu si jí pořád dokola a nikdy mě to neomrzí ).
Takže bych ti chtěla opravdu moc poděkovat, tvůj komentář mě hrozně moc potěšil...
BOže, to je smutné! Tedy je to nádherné. Z Jasperova pohledu vážně dokonale sladké. Ale když mi došli ty důsledky... skvělé
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!