Pro matku je největší bolestí moment, kdy přežije své vlastní dítě.
(Double drabble; 200 slov)
18.03.2012 (18:30) • KacenQaCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 25× • zobrazeno 2780×
Měli s ní jiné plány
Za okny se hromada dešťových kapek prala o to, která z nich má největší sílu. S prázdným výrazem v obličeji je sledoval a toužil po tom ronit slzy stejně lehce jako nebesa. Takhle jen nečinně přihlížel na jejich trajektorii a s červenýma očima očekával chvíli, kdy to přijde.
Na rameni ucítil Alicinu dlaň. „Připrav se, máš na to deset minut,“ sdělila mu plačtivě. Přikývl a bez dalších slov se odebral do druhého poschodí, kde přestávalo bít Bellino srdce. Už jen chvíli, jen pár minut a vše vyleze na povrch.
V tichosti vešel do místnosti a zaměřil se na ženu před ním. Udělal pár nerozvážných kroků, když se zastavil a pohledem utkvěl na růžových dupačkách. Opět se ho zmocňovala úzkost se smutkem.
Když byl nadosah její ruce, pevně ji za ní sevřel a políbil. Těžká, unavená víčka se zvedla. Věnovala mu úsměv. Jak jí to teď měl povědět? „Jsem rád, že jsi v pořádku,“ vydal ze sebe přidušeně.
„Kde je naše malá holčička,“ zeptala se ignorujíc jeho poznámku a přejela si dlaní po bříšku, které už teď bylo ploché. Edward si těžce povzdychl, téhle chvíle se obával.
Pevně jí sevřel dlaň. „Naši malou holčičku si vzali andělé k sobě,“ zašeptal bolestně.
Autor: KacenQaCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Měli s ní jiné plány:
Skvěle napsané až mi z toha jdou slzičky
Páni. Moc hezky napsané. Úplně, jako bych to prožívala já. Jen se klaním.
Naprosto dokonale popsané pocity. Jeden z nejlepších drabblů, jaké jsem kdy četla. Smekám
Sakra, jak se ti povedlo ve 200 slovech to, že brečím a mám z toho husinu?
A za druhé... Proč nevím, že ti vyšel nějakýý drabble, co? A ještě k tomu tak úžasný, Andželínko.
nééééé já tady pláčuuu... ale jinak dobrýýý
Škoda, chudák Jacob... Nepotkat svůj otisk... Brrrr, mám z toho husí kůži...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!