Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Miluji tě, Renesmé


Miluji tě, RenesméTripple drabble (300 slov); pokračování od Nenávidím tě, Renesmé. Není zajímavé, jak se může nenávist tak rychle změnit v lásku, respektive v otisk, v jediném pohledu do čokoládových očí?

Edward mi do ruky cpal skalpel. Šokován jsem zíral na bolestně křičící se Bellu, jež se svíjela v bolestech. Vidět ji takhle rozdíralo mé srdce na krvavou kaši.

„Nenech je zemřít!“ řval zoufale Edward. Nepozastavoval jsem se nad množným číslem, myslel jsem na Bellu.

„Musíš to udělat, abychom ji dostali ven!“ Byl zoufalý, přinášelo mu to stejnou bolest jako mně.

Nemohl jsem myslet. Popadl jsem skalpel, serval z Belly vytahaný svetr. Nevyvedlo mě z míry její nahé tělo, které jsem si představoval ve svých nejdivočejších snech. Jel jsem skalpelem svisle po jejím velkém břiše. Zanechával jsem po sobě krvavou cestu. Soustředil jsem se jen na její záchranu.

Až pak jsem ve dveřích zahlédl tu blondýnu. Přilákala ji krev, Bellina krev. Zorničky měla potemnělé. Stála přikrčená, rozhodnutá vrhnout se na svou oběť, mou Bellu. To jsem nemohl dopustit. Když se přiblížila, vrhnul jsem se k ní. Uštědřil jsem jí pořádný kopanec do břicha. To by ji mělo na chvíli zpomalit. Slyšel jsem zvuk skla, dominoval tomu však stále Bellin křik.

Otočil jsem hlavu jejich směrem. Edward v jednu chvíli prokousával Bellinu žulovitou kůži na břiše, v druhou chvíli v rukou držel nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy viděl. Dokázala, že vesmír se mi zdál malý oproti velikosti lásky, která mnou hnula k ní.

Otisk.

Pohledem do jejích čokoládových očí, které zdědila po Belle, jsem zapomněl na veškerou nenávist k ní, na důvody nenávisti, na Bellu, na všechno…

Vymazala mi lásku k Belle ze srdce a nahradila ji svou.

Mezitím se k nám zase přiblížila bloncka. Ostražitě jsem ji sjel pohledem, jen na chvíli, než se mé oči upřely na ni. Nevypadala, že by jí chtěla ublížit. Dívala se na ni podobně nábožně jako já, avšak její pohled byl mateřský. Až pak jsem zjistil, jak mi to bude vadit.

Miluju tě, Renesmé.

Navždy…

 

 


 

(zvětšený obrázek z perexu)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě, Renesmé:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!