Tohle je můj první drabble, za který z části vděčím své kamarádce. Drabble (100 slov) o jedné Alicině vizi, která v Rozbřesku způsobila mnoho trápení a nervozity. Z pohledu naší vědmy. A jelikož je to moje první práce, nějaký komentář by mi udělal radost, abych věděla, jestli má cenu ve psaní pokračovat.
27.08.2012 (20:30) • MissTeena • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 24× • zobrazeno 3135×
Poupravovala jsem v rukou už tak dokonalé květiny a odnášela je zpět na místo určení, když vtom mé kroky náhle přerušila nečekaná vize.
Dlouhá linie. Černé pláště. Volturiovi.
Šokem omráčená jsem uvolnila prsty, které doteď svíraly vázu s květinami, a nádoba se roztříštila o mramorovou podlahu.
Byla jsem si vědoma sedmi párů zlatavých očí upřených do mého obličeje, ale nevnímala jsem nic jiného než ten obraz v mé hlavě.
Probral mě až Edwardův hlasitý výdech a Jasper, který se dožadoval vysvětlení. „Co je, Alice?” Jasper mnou zatřásl. „Co je to?”
„Jdou si pro nás,” zašeptala jsem s Edwardem unisono. „Všichni.”
Autor: MissTeena (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Nečekaná vize:
Dobrá práce.
Moc pěkné, možná by bylo fajn pokračování... ale možná by to bylo jen opakující se téma, záleží jak bys to pojala.
První tvorba? Neřekla bych. Bylo to moc hezké
Moc hezký drabble a rozhodně je velmi povedený, vzhledem k tomu, že je to tvá první tvorba. Předešlého komentáře se vůbec nevšímej. První věty jsou naprosto nesmyslné, kytky si každý dokáže představit s obrázku a o návaznosti na tento drabble nepadlo ani slovo... Nic si z toho nedělej, protože se ti to vážně povedlo. Navíc, ten pode mnou zřejmě vůbec nemá žádné zkušenosti a už dává rady. Nic ve zlým.
Na první práci to je pěkné, přesto by každá věta nemusela mít vlastní řádek, i když je to jen drabble. Dlouhé věty se čtou celkem špatně.
Určitě je dobré pokračovat, ale doporučila bych ti, abys nepokračovala v návaznosti na tento drabble. Admini to za prvé neradi vidí, za druhé ani čtenáři z toho odvázaní nebudou.
A jen rada na konec, je lepší uvádět věci víc do detailů - například ty píšeš, že Alice nesla květiny, ale každý si představí něco jiného (růže, lilie, slunečnice, tulipány).
Snad se potkáme i u nějaké další tvé četby.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!