Co když se vyskytne problém v tu nejneočekávanější dobu? Přináším vám můj druhý, tentokrát double drabble. Ať se líbí...
04.05.2012 (19:30) • Barbarela • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 16× • zobrazeno 3110×
Pozoroval jsem svoji ženu rozvalenou na posteli a bezděčně zíral na její ústa vybízející k polibku. Nervózně je špulila a snažila se zamaskovat nervozitu čišící z mého okukování. Vůbec jsem nepomyslel na žízeň, na krev kolující jí v žilách, blahodárnou tekutinu. Spíše nepřekonatelnou touhu políbit ji. Ochutnat její krásné rty a společně s ní si vychutnávat to opojení a způsobenou rozkoš.
A co mi v tom brání?
Vůbec nic...
Pomalu jsem se k ní naklonil a rukou přejel po její dokonale hladké a jemné pokožce na tváři. Cítil jsem horkost i její jemné rozechvění. Rty jsem se pomalu dotkl těch jejích a vychutnával si sten deroucí se z jejích úst.
V nepozorovaný okamžik jsem do nich jazykem pronikl a ochutnával ji tak i zevnitř.
Najednou se s tichým "au" odtáhla. Nevěděl jsem, co jsem udělal. Ublížil jsem jí snad nějak?
V hlavě se mi rodilo nespočetně mnoho scénářů a ve všech jsem figuroval jako ten špatný.
„Co se stalo, ublížil jsem ti?" S bolestí a nevyřknutým zoufalstvím jsem se na ni podíval. Čekal jsem na její verdikt a snažil se něco vyčíst z jejích očí, které se na mě trochu pobaveně dívaly.
„Nic se nestalo, jen mám v puse aft."
Autor: Barbarela, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Nečekaný problém:
Chudák Edward. Ten čekà něco hrozného a ta na něj vytasí aft. Pobavila js mě. Povedlo se ti to.
Páni... Chudák Bella, afty! Jinak, jako vždy supervtipné - super drabble!!!
Omlouvám se za pozdní komentář, v poslední době jsem byla tak trochu mimo provoz.
Držím ti všech pět palců a těším se na další povídku!
Heh! Super! Ten nápad... Vtip... Boží!
hej vy hovada :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ahoj jsem tu nová a chtěla bych přispívat. Mám podle kámošky skvělej nápad a to že udělám novou povídku. Klidně pošlu na email ukázku. Byla bych ráda kdybych se mohla podělit o svou představivost.
No fuj, ale jinak to bylo vtipný...
Jéé Baru, konečně jsi sem ten drabble dala! Sice jsem ho četla už dávněji, no nebránilo mi to udělat si opáčko a okomentovat ti ho! Bylo to vtipný, poutavý, skvělý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jen nevím, jestli Edward po té době nemrtvosti nezapoměl co to ten aft je
Skvělé, moc vtipné - prostě super!!! P.S. To asi Edward musel koukat...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!