Jeden z možných scénářů pro Bellu a Charlieho. Drabble, dvě stovky slov. Gemm. =)
18.12.2011 (15:30) • Gemm • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 7× • zobrazeno 1871×
Pozorně prohlížel tělo. Bylo netknuté, bez známky porušení nebo maličké nedokonalosti. Ve skutečnosti bylo ještě dokonalejší než by mělo být. Tmavé kaštanové kadeře spadaly podél útlých ramen v dokonale hladkých a lesklých vlnách, hladká pleť barvy mléka a dokonale vyrýsovaný obličej, tolik podobný jí.
Ruce měla volně složené na nehybné hrudi. Byla dokonalá. A zasloužila si žít. Ještě tisíckrát horší bylo vidět ji takhle. Dokonale růžové rty v náznaku úsměvu a bledé tělo vyřazující éteričnost a eleganci. Být tady hromádka kostí, loučil by se s ní líp.
Jeho malá holčička byla mrtvá a nedalo se s tím nic dělat. Protože už tu nebyla. Ukradli mu ji a už ji nevrátili. Ukradli mu jeho jediný poklad a sprostě odhodili. Z očí mu sálala nenávist a zuřivost zastíněná nekonečně hlubokým smutkem.
Dychtivě a smutně zároveň se naposledy zadíval na její půvabný obličej, jako by očekával, že otevře oči, zamrká a probudí se. Pak Charlie zavrtěl hlavou, povzdechnul si a začal se šourat pryč.
Bella ležela na lůžku klidně a bez sebemenšího pohybu. Rty pevně semknuté a nedýchala. S pocitem šílené prázdnoty a smutku vnímala, jak se nad ní Charlie naklání a mumlá tichá slova lásky.
„Tati, miluju tě,“ zašeptala, když odešel.
Autor: Gemm (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Nezbytné:
Ještě, že k tomu nemuselo dojít...
nijak inak sa to nedá povedať!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!