Drabble o tom, jak Bella zavolala Rosalii a řekla jí, že je těhotná. Nějak mě ty drabble chytily. A prosím, zanechte po přečtení komentář! Děkuju.
16.04.2011 (07:00) • ElissaAlice • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 9× • zobrazeno 2382×
Bella a těhotná? To musí mít opravdu vše? Vše po čem já toužím? Lidský život a teď už i dítě? Já bych za to dala vše. Jedné, po čem jsem toužila celý život, bylo dítě. Kterého se mi díky proměně nikdy nedostane. Ale ona zřejmě bude mít všechno. Nejdříve Edwarda, pak dítě, a nakonec zřejmě i její vysněnou proměnu. Já ji v tu chvíli nenáviděla. A to zřejmě bylo slabé slovo. Co já vše v tu chvíli cítila. Nenávist. Bolest. Závist. Znovu bolest. Taky trošku soucit. Ale ten jen s Edwardem. Těhotenství Bellu určitě zabije. A to zabije i jeho…
Autor: ElissaAlice (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Ona a těhotná?:
Moc hezký... Krásně jsi popsala Rosiiny pocity
Hezké ale mohlo by to být trochu delší.Začátek je dobrý.Zkus z toho udělat díly na pokračování.
Moc pěkný. Nedivím se, že ji tuto chvíli Rose nenáviděla... Vždyť ona má život, jaký by si ona přála! Krásně si to napsala.. To co cítila.
Měla jsem z toho zvláštně smíšené pocity. Je to nádherný drabble, začátek byl takový "ostrý" a ten konec, nemůžu si pomoct, ale poslední věta mě rozesmála.
Je to zajímavé. Poukazuješ na Rose jako na nenávistnou bestii, ale v druhé stránce jako citlivou ženu, která se stále ještě nevykroutila z lásky k Edwardovi.
Osobně si nemyslím, že toto je přesně to, co Rose cítila, ale jak tak o tom přemýšlím, mohlo by to zase být těsně před tím, než jí došel celý ten zvrácený plán s ochranou dítěte. (A navíc je to tvůj drabble, že.)
Líbil se mi závěr, jak už jsem psala, asi pro změnu jejího myšlení... Dobré.
WOW fakt to má hloubku to se musí nechat a je to pěkný dobře volený slova na tohle "téma"
je to moc hezke a take
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!