Můj první pokus o drabble, tak prosím buďte milosrdní. Klasická Stmívání scéna, měsíc dorostlý v úplňku, stromy vrhají tmavé stíny, světla září nad školní oslavou a jeden krásný a dá se říct i mladý pár spolu tančí ve dřevěném altánku svůj poslední tanec. (double drabble - 200 slov) Hezké čtení a předem děkuji za jakékoli komentáře. Vaše kikii.
25.03.2011 (19:30) • kikii • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 2082×
Poslední tanec
Musela jsem se usmát, jako vždy když jsem s ním, s mým andělem.
Vpíjela jsem se do jeho zlatého pohledu a cítila jeho krásnou neodolatelnou vůni. Mé tělo se tisklo na jeho tvrdou, vypracovanou hruď. Vznášela jsem se v rytmu příjemné, tiché hudby, aniž bych udělala sebemenší pohyb. On vedl celý tento tanec. On vedl celý můj život.
„Opravdu to chceš?“ Kousla jsem se do rtu a přikývla.
„Tak rozhodnutá, aby tohle byl konec,“ zamumlal, „aby tohle byl soumrak tvého života. Jsi odhodlaná všeho se vzdát.“
„Není to konec, je to začátek,“ nesouhlasila jsem a sklopila pohled k zemi. Když jsem ho zvedla, nevpíjela jsem se do zlatých očí nýbrž do černých.
„Je to těžší než kdy dřív,“ naklonil hlavu k mému krku. „Takže jsi připravená? Právě teď?“ Zmohla jsem se jen přikývnout a ruce zatnout v pěst.
Cítila jsem, jak saje mou vůni i mou krev. Drtil mě ve svém objetí, mačkal své rty na můj krk.
Začínala mě pohlcovat únava a po tváři mi padala slza. Nevím, jestli ze smutku či z štěstí. Teď zavřu oči a až je otevřu, bude vše krásné. Najednou se mě zmocnily pochybnosti. Ale otevřu je ještě někdy? Nebo je tohle opravdu konec?
Autor: kikii (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Poslední tanec:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!