Edward poprvé spatřil svoji jedinou dceru, Renesmé...
(300 slov)
19.03.2012 (20:00) • nikilutz • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 5× • zobrazeno 1761×
„Je to Renesmé,” zašeptal jsem k polomrtvé Belle...
Stál jsem jako přimrazený a nedovedl jsem pochopit, jak je možné, že z démona, jako jsem já, může vzejít tak nádherná holčička. Držel jsem její teplounké tělíčko bezpečně v kamenné náruči a věděl jsem, že ji navždy budu ochraňovat. Ať už se teď stane cokoliv. Přestal jsem dýchat a jak jsem se díval na její nejroztomilejší kukuč, říkal jsem si, že nikdo nemůže být hrdějším otcem než já. Byla má a Belly, narodila se z lásky a všichni ji budou milovat. Vím to.
Otřel jsem jí víčka, pusinku a nosánek od krve a díval se do jejích čokoládových očí. Byly úplně totožné s těmi Bellinými a byly orámovány dlouhými, hustými řasami. Nikdy jsem nedoufal, že budu mít i něco navíc, co nikdo z upírů nemá. Jak jsem taky mohl? Vždyť naše jedinečná Renesmé je dokonalý andělíček. Tak překrásná a neodolatelně přitahující. Vypadala, jako by nám ji seslala sama bohyně krásy.
Podal jsem ji její umírající mamince a doufal, že Renesmé dokáže přinutit Bellino srdce tlouci. Bella natáhla kostnaté ruce, ale neměla sílu ji udržet, pomohl jsem jí položit naše děťátko na nehybné tělo. Usmála se na mne a na její jedinou, těžce vybojovanou dcerušku tím nejkouzelnějším, milujícím úsměvem, jaký jen mohla po této hrůze vyčarovat. Vím, co chtěla říci, že opět dosáhla svého cíle a dokázala, že je silnější, než si o ní myslím. Jenže ještě nebylo dobojováno. Její srdce vydalo svůj poslední úder a z očí se vytratil lesk spolu se životem...
Srdce jsem měl rozpolcené ve dví. Jedna část byla tak šťástná jako nikdy a ta druhá byla mrtvá strachy o mou milovanou manželku...
Ne, nesmí to vzdát, nesmí nás opustit, Renesmé potřebuje oba rodiče... Podal jsem miminko Rosalii a začal jsem jí pomáhat rvát se smrti z chtivých drápů...
Autor: nikilutz (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Pyšný otec:
Pěkné!
Moc povedené! Krásně se ti podařilo vyjádřit Edwardovy pocity a jeho celkový náhled na tuto situaci.
Rozhodně tleskám...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!