Edward odejde. Tolik omývané téma stále dokola, avšak ode mě! Bella nehledá útěchu ani u rodiny, ale ani u Jacoba. Tak co jsem si na vás vymyslela tentokrát? Co se asi stane, když racionální myšlení vezme nohy na ramena? Drabble 100 slov.
08.07.2012 (07:15) • Mcfan • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 6× • zobrazeno 1518×
Celých osmnáct let jsem se učila vše potřebné k životu. Jak dýchat, mluvit, či racionálně myslet. Všechny tyhle roky, kdy jsem žila jen ze dne na den, jsem prožila docela obyčejně.
Roky, kdy jsem přemýšlela o věčnosti, se náhle vytratily v zapomnění a já žila už jen pro tuto chvíli. Za svého života jsem si užila i krásné chvíle, ale žádné se nerovnaly tomu, co jsem prožívala teď.
Patřila jsem k Edwardovi, přesto mě tu nechal.
Těch posledních pár měsíců bez Edwarda a jeho ochrany jsem toužila vyslovit to, co jsem teď.
„Pěkně namazaná!!!“ křikla jsem do ticha nočních ulic.
Mcfan
Autor: Mcfan (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Racionálka na útěku:
Opravdu povedený drabble, ten konec jsem nečekala.
Hezkej drabble, ten konec jsem nečekala. Moc se mi to líbilo.
tak to bylo něco
tak to bylo něco
Pche, tak si sa dočkala! Síce si práve mimo dosah, podobne ako ja - na konci sveta, ale šak počkaj, prídeš si späť a vidím to na sľubné komenty!
Nemôžem si pomôcť, od teba je to trošičku z iného súdka, ale mne sa to vážne páčilo, páči a páčiť bude! Nech si každý hovorí čo chce.
A názov... och, ach, uch! Ďakujem, ďakujem, ďakujem!
Nemám ti čo vytknúť a môže byť hockoľko podobných drabblov, tento je skrátka tvoj! Som zvedavá, čo ťa osvieti nabudúce, babčul-fane!
P.S.: Netuším ako to robíš, ale všímaš, že pri tvojich drabbloch sa akosi vždy rozpíšem na pol stránky?!
P.S.S.: Ešte maličkosť... Som PRVÁ!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!