Doufám, že se to bude líbit. Pokus o drabble o 200 slovech. Jde o Edwardovu rozlučku se svobodou, takže se nemusíte bát o happy end. Vaše Vecka1.
27.01.2011 (15:45) • vecka1 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 3× • zobrazeno 1880×
Jen co mě Jazz s Emmettem vytáhli od Belly, běželi jsme na lov. Sice se mi od ní vůbec nechtělo, ale řekl jsem si, proč si ještě neprovětrat hlavu a zároveň se nepojistit. Užíval jsem si vítr ve vlasech, když jsem ucítil krev. Bohužel to nebyla jen neškodná zvířecí. Všiml jsem si Jazze, který uhnul ze svého směru - stádo srnek, vydal jsem se rychle za ním a přitom se mu prohrabal v hlavě a ujistil se, že je v pohodě a nejde lovit. Díky Belle už si na krev zvykl. Když jsme doběhli k místu, kde byla vůně nejsilnější, nic tam nebylo… Jen pár kapek krve a nic. Všem nám to přišlo divné, i Emmettovi, který přiběhl hned po nás. Chvíli jsem se rozhlížel a přemýšlel, ale na nic jsem nepřišel. Kouknul jsem po bratrech a všiml si, že jsem zůstal sám. Asi na nic taky nepřišli a pokračovali v předchozí činnosti. Nechal jsem to být, i když hlavou mi to vrtat nepřestalo a vyrazil na večeři - šťavnatou pumu.
Jen co jsme se sešli na domluveném místě, vyměnili jsme si pohled “nic se nestalo“. Zaposlouchal jsem se do hluku v domě a teď na svatbu s mojí Bells…
Autor: vecka1, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Rozlučka:
Já se v tom moc nevyznám. Nápad dobrý, ale jinak...
No... Je to pěkně napsáno, ale... chybí mi tam nějaký význam, ta povídka celkově nedávala nějaký valný smysl. Jinak ale fajn
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!