Edward a slepec. Co více říct?
13.06.2011 (16:45) • forewertwilight • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 14× • zobrazeno 2122×
Všude bylo černo a já nemohl nic vidět. Můj pes Jerry mi pomáhal žít tenhle krutý život, který mi byl dopřán. Byl jsem odsouzen na slepeckou hůl, na psa, co mi pomáhal a na pomoc rodiny, která mi musela být dopřána každý den. Bylo to to nejhorší, co mě kdy mohlo potkat.
Můj bratr Emmett a Jasper se o mě starali, protože věděli, že je to napůl jejich chyba. Oni mě měli jako malého hlídat a ne jít na lov do lesa, když ostatní byli pryč. Byl jsem malý a hloupý. Když jsem se plazil po kuchyni, jelikož jsem neuměl chodit, tak jsem na sebe do očí stříkl kyselinu, která mi toto způsobila.
Emmett a Jasper si o nikdy neodpustili, ale já jim to prominul. Nebyla to jen jejich chyba, ale i moje blbost, co mě k tomu dohnala.
Matka Esmé a sestry Rose a Alice se o mě staraly tak dobře, že jim to nebudu nikdy moc oplatit. Vzaly si mě jako malé lidské dítě. Byly upírky a ty děti mít nemohou.
Bolí mě to na srdci, protože jsem neměl moc šancí poznat ten krásný svět, ale já se s tím smířil. Já Edward Masen, který nikdy nepozná lásku.
Autor: forewertwilight (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Slepec:
Moc krásné. Chtělo by to nějaké pokračování
to jo to by chtělo
Ty brďo! Chtělo by to ješět jeden drabble, jak se potká s Bellou...
Jržišku , to je tak smutné ... A hrozne pekné . Veľmi sa mi páči nápad . No ale tá posledná veta , vážne mi ho bolo hrozne ľúto . Krásny drablík .
Krásné, nádherné, dojemné! Bude prosím pokračování?
Zajímavý nápad. Souhlasím, že je to dojímavé a moc hezké.
Ty brďo, docela si umim předsavit pokračování
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!