Ahoj! Připravila jsem si pro vás Tripple Drabble (300 slov). Všichni vědí, jak se Jacob otiskl do Renesmee. Ale co když je to jinak? Co když něco cítí k její mámě, Belle. Je to moje první povídka a taky Drabble. Zanechte aspoň smile. Děkuji. Vaše KristenHale
08.12.2011 (15:15) • KristenHale • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 6× • zobrazeno 974×
Seděl jsem na pláži a pozoroval Ness, jak se cáká ve vodě a úsměvem mě pobízí, abych se také přidal.
„Pojď sem, Jaku!" zasmála se zvonivým hlasem. Usmál jsem se tomu, jak i po těch 7 letech má ráda moře. Tolik mi připomínala její matku. Má její oči a usměv. Směje se jako ona. Pohybuje se jako ona. Vzpomněl jsem si, jak jsme se smáli vtipům, kterým jsme rozumněli jen my dva. Jak jsme stavěli motorky a ona se neustále ptala, jestli nemá pomoct. Ale bylo to pryč. A taky dávno. Už je to doba, co jsem se otiskl do Renesmee. Najednou jsem ucítil něčí mokré paže.
„Nad čím přemýšliš, Jacobe?" ozval se starostlivý hlas. Já jsem se na ni jen usmál. Jak bych jí mohl říct, že pořád něco cítím k její mámě? Jak by mě potom pochopila?
„Nad ničím," odpověděl jsem jí. Renesmee se na mě usmála a objala mě pevněji.
A pak jsem to uviděl.
Možná to udělala omylem, ale mně se všechno vyjasnilo. Viděl jsem ji v bílých šatech, jak kráčí k oltáři. Vlasy měla zapletené do pravidelných spirál a na její tváři hrál spokojený usměv.
A u oltáře stál... Já.
Představila si mě v obleku. Zasmál jsem se.
„To snad nemýslíš vážně. Oblek?" Ness se zatvářila překvapeně z mých slov, ale pak na to se začervenala.
„Promiň, asi jsem to udělala omylem." Naklonil jsem se k ní a políbil ji. Ona mě objala a pohladila po vlasech. Když se odtáhla, zahleděla se mi do očí a já už neměl pochyb. Tohle je ta žena, se kterou chci strávit svůj čas. Klidně věčnost. Ona je ta, kterou chci ochraňovat i za cenu svého života. Ona je ta, do které jsem se otiskl.
„Jaku, už čekají," pronesla. „Tak jdem." Ale teď jsem věděl, že se obleku už nevyhnu.
Autor: KristenHale, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Stálé vzpomínám...:
prekrásne myslím, že jeden z najkrajších drabble
Krásné!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!