Jak se Alec cítí, když dostanou Volturiovi pozvání na svatbu? Co si myslí? Drabble o 100 slovech. Můj první a zatím poslední pokus...
23.06.2011 (07:30) • arabek • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 11× • zobrazeno 1485×
Dostal jsem do rukou ten cár. Ten cár papíru, který změnil život mnoha lidem. Isabell, Edwardovi a také mně. Otevřel jsem obálku a přečetl si to svatební oznámení. Zvali nás. Zvali nás na mou smrt. Nevydržel jsem to. Papír jsem roztrhal. Proč oni mohou šťastní být a já ne? Proč on ji může mít a já ne? Proč já strávím zbytek věčnosti sám? Ach, mé srdce rozpadalo se na tisíce střípků. Střípků, které nikdo nesloží. Navždy zůstat sám a bezmocný. Navždy žít ve stínu mé sestry. To byl můj osud. Nikoliv poznat lásku. Jen bezmoc a nenávist. Nenávist vůči zamilovaným…
Autor: arabek (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Střípky zlomeného srdce:
Tááák zlato... Nakonec jsem se k těm románům přece jen dokopala, ale asi ti neokomentuju všechno... To by mi trvalo hoooodně dlouho...
Já osobně mám Aleca raději než Edwarda s Belou, takže spíš Aleca lituju, než aby s ní měl být. Spíš bych mu přála někoho jiného, ale rozhodně bych mu nepřála, aby zůstal sám...
A teď se znovu k tomu, že - prý - neumíš popsat pocity. Je to jen veliká L-E-Ž. Tady to jde naprosto vidět. Klidně si to můžeš dál namlouvat, ale já vím něco jiného... Také to v tobě je... Tak nezapomeň na o, co jsem ti říkala... Úsměv a mávat...
Je to vážně úžasně zpracovaný a ty si tu chválu zasloužíš... :)
Velice pěkné. Dobrý nápad. Já bych se bála, že mi to nevyjde. BRAVO!!! BRAVO!!! BRAVO!!!
Nádhera Ale to snad víš, když to do tebe hučím každej den A neříkej, že to není pravda
Tááák, teď jsem na řadě já! sestřičko, tohle se ti vážně moc moc a moc povedlo. Ty víš, jak mi udělat radost. :) :* Vždycky jsem chtěla, aby Bella byla s Alecem - ty to víš - ale nikdy mě nenapadlo něco tak úžasného. Byl to naprosto skvělý nápad a nádherné zpracování! Vážně, jsi talent! Moc se mi to líbí a doufám, že co nejdříve napíšeš něco dalšího. Takže koukej rychle psát.
Zvláštní... že by toto Alec cítil... Líbí se mi to
Moc hezké, jen by mě zajímalo, jestli Alec o svou lásku přišel, nebo si myslí, že ji nenajde.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!