Double drabble, čiže 200 slov o Edwardovej a Bellinej svadobnej noci. Nič extra, iba sviečka, jahody, on a ona.
28.05.2011 (11:00) • Rosemarie8 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 3× • zobrazeno 1159×
Celá rozklepaná som šla do kuchyne, kde ma čakal môj dokonalý manžel.
Bola som nervózna a ruky sa mi potili každým krokom. Bola som nahá a vlasy som mala trochu vlhké zo sprchy.
Pred kuchyňou som sa zhlboka nadýchla a odhodlane vošla do miestnosti. Prekvapene sa obzerajúc som našla svoju lásku.
Edward sedel na jednej z barových stoličiek celý nahý a na pulte bola iba sviečka a misa s červenými jahodami. Naprázdno som prehltla.
Edward sa na mňa krásne usmial a ja som celá sčervenela. O niečo rýchlejšie som prešla k nemu a sadla si oproti nemu.
„Si krásna,“ šepol do ticha a mne sa rozbúšilo srdce.
„Ďakujem,“ tiež som šepkala a oči upierala na jahody. Neverila som, že môže byť človek až taký červený ako ja teraz.
„Si rozkošná, keď sa červenáš,“ povedal mi a rukou ma pohladil po horúcom líci. „Dáš si jahodu?“ opýtal sa ma a zobral z misky veľkú šťavnatú jahodu.
Strčil mi ju do úst a ja som okúsila jej lahodnú chuť a zatvorila oči. No o pár sekúnd som na perách pocítila tie jeho chladné a zároveň také horúce, ktoré ma vždy dokázali rozpáliť.
Na nič som nečakala a oddala sa našej svadobnej noci.
Snažila som sa vtesnať do 200 slov, tak dúfam, že sa trochu zapáči a okomentujete mi to aspoň smajlíkom.
Veľmi ma to poteší, vaša R8.
Autor: Rosemarie8 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Svadobná noc... :
Úžasné. Úplne som sa do toho vžila.
Sladké jahody... no, jestli to chtěl Edward ještě trochu oddálit, tak se mu to povedlo. Směs chutí musela být dokonalá, ale myslím, že víc už se k těm jahodám nedostali.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!