Drabble (100 slov) o poslední noci Belly před svatbou. Jak se cítí? Příjemné čtení, NatyCullen.
10.10.2011 (16:30) • NatyCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 17× • zobrazeno 1907×
Naposledy jsem ulehla do postele v mém skromném pokojíčku. Naposledy jsem žuchla do rozvrzané postele a naposled jsem rozeznávala tmavé stíny mého ošuntělého nábytku.
Zítra se vdávám.
Už jenom při představě mé osoby na podpatcích a v dlouhých bílých šatech, o které bych mohla každou chvilku zakopnout a které bych si mohla hned ušpinit od bláta, se mi svíral žaludek.
Byla jsem nervózní jako asi každá žena před svatbou. Ale taky jsem se těšila, konečně budeme s Edwardem svoji. Budu jenom jeho a on bude jenom můj…
Zavřela jsem oči a zkoušela jsem si navždy vrýt do paměti chuť svobody.
Chtěla bych vás poprosit o komentáře, jestli se líbilo, nelíbilo nebo jestli s tím mám úplně seknout... :)
Autor: NatyCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Svoboda končí... :
Nádhera. Chuť svobody se nezapomíná, a když má tak milujícího partnera jako je Edward, mohla by si ji užít i jako vdaná. Moc hezké.
Pekné. Nech si naša Bella ešte užije posledné okamihy slobody. Ja by som sa jej vzdať teda nechcela.
No ,jo.Eda je holt Eda a ty jsi ty holt skvělá spisovatelka.Mám taky dost dobrou povídku:Byla nebyla jedna holka a ta holka měla moc dobrý a pěkný blog.Mezi její povídky ,které si na ten blog psala patřili např.NOVÝ ŽIVOT ,NOVÝ MUŽ a nebo VLKODLAK A JÁ (psala jsi to ty ,že jo?. ).Jednoho dne (když byla trošku starší)se probudila a před jejím domem stál dav .Dav fanoušků.Jejích fanoušků...TAKY DOBŘE PÍŠU ,NE?
Kdo by stál o svobodu, kdy může mít Edwarda? Nedokážu si představit toho blázna. Ne, byl to opět moc krásný drabble. Dala jsi nám úžasný pohled do Belliny mysli, který je v tvých povídkách tak přesný a uvěřitelný.
Já vím, že to píšu už po... bůhvíkolikáté, ale miluju, jak jsou tvé povídky srdečné.
Mají duši. Opět se ti to hrozně povedlo, bylo to procítěné, nádherné, perfektní, krásné.
A opovaž se s něčím sekat!! To bys pak měla co dočinění nejen se mnou! Jen na to zkus pomyslet, ty jedna geniální, úžasná spisovatelko! Tleskám, klaním se a smekám a varuju tě...
je to mooooc hezký...v knize to neni vůůbec popsaný jak se asi cítila...krása
Páni.. TAk toto je opravdu perfektní. Krásně jsi napsala, jak se Bella cítila a... Já jenom zírám. Moc krásný, Natynko, ale to se od tebe dalo čekat, co?
Jůů! To je ten drabblík, co jsi psala? Byl skvělej! Taková milá, ta Bella. Tím chce jako říct, že jí Edward sebere osobní svobodu?!
Ale co ta tvá poznámka? Proč by si s tím chtěla seknout?! No, jen se o to pokus a podám si tě!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!