To jsem se zase jednou nudila a můj mozek vymýšlel šílenosti. Pro tentokrát jsem upustila od veršů a dovolila si napsat tento drabble (100 slov), ve kterém se dozvíme, co provozují Bella s Edwardem, když se za jejich rodinou zaklapnou vchodové dveře...
25.09.2011 (16:30) • JoheeeCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 28× • zobrazeno 3021×
Konečně se zavřely dveře a já na Bellu mrkl. Je to tady...
Když jsem se jí konečně dotkl, jako by mnou projelo minimálně 150 voltů. Stiskl jsem ji, ale dával si pozor, abych jí neublížil. Za chvíli už jsem cítil, jak mě ovívá horký dech. Triko už dávno nebylo mou součástí a pomalu jsem se zbavoval i kalhot.
Podíval jsem se na Bellu. Byla na tom úplně stejně. Po tvářích jí stékaly pramínky potu a v očích se jí zračila rozkoš. Usmál jsem se a věnoval se své činnosti.
Vzal jsem žehličku a přejel po žehlícím prkně. Tomu se nic nevyrovná…
Šílenost? Naprostá. A hádejte, kdy mě toto napadlo? Ano, při žehlení. Osobně k domácím pracem ale tak vřelý vztah nemám. :D
Prosím o komentáře, stále si nejsem v drabblech moc jistá...
Autor: JoheeeCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Tomu se nic nevyrovná...:
Pane jo, tak žehlení se nic nevyrovná? Pane jo, tak žehlení se nic nevyrovná? Bylo to vážně moc dobré. Tleskám ti!
Bože můj, když jsem to dočetla, tak mě rodiče hledali pod stolem.. :D Moc dobrý.. :D
Tak to nee :D:D:D:D vždycky se směju, naši mě mají za naprostýho idiota prostě tleskám !!!!
Myslela jsem tedy to samé co asi tady všichni Ale bylo to super
Už jsem to jednou tvrdila. Ty mě prostě zabíjíš a teď už to není jenom poezií! Doufám, že v tomhle budeš pokračovat. Je to nehorázně dokonalé - tohle zabíjení.
Musím říct, že jsem nejdřív myslela, na co asi všichni teen lidi, ale pak když jsem si vzpomněla na tebe, tušila jsem, že to bude zase nějaká kulišárna.
Ty jsi blázen, holka! Krásnej drabble!
Napadalo ma všetko ale žehlička nie . Proste keď som došla k tomu záveru , smiala som sa ešte dlho , dlho , dlho potom čo som dočítala . Veď to sa ani nedá opísať . Vášnivé stisnutia , pot a neviem čo ešte a na na záver , ehm , domáce práce . Už chýba len umývanie okien a vysávanie ( ale nie krvi , vysávanie koberca ( krv nie je ani na ňom ( a ani nebola ( aspoň myslím ) ) ) ) .
Johánezo, tak tohle sis posrala!
Já teď nemam co dělat, tak si čtu články od tebe a samozřejmě jsem čekala nějakou ptákovinu, ale... Žehlení? Jé, až budu zase luxovat, musim také popřemýšlet...
No ale naprosto Edwarda chápu, komu by se nechtělo žehlit, když je nahatej? A k tomu je ještě vedle něj taky někdo nahatej? Á, to blaho, mám pro Edu pochopenní.
A nebuď tak skromná, máš talent na drabbly, hlavně na ty trhlý, to obzvlášť
Jinak, doufam, že už si panu Tauovi ukraadla kus tý žížaly...
myslím, že co se týká drabblů, tak si můžeš být jistá, že se ti vedou. Očekávala jsem nějakou kravinu, ale žehlení? To by mě nenapadlo :D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!