Bella je hodně opuštěná. Celý svět se jí zhroutil, a tak na ni padá všechna deprese. Jednoho dne udělá velké rozhodnutí.
18.09.2011 (17:00) • AngelsSisters • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 4× • zobrazeno 930×
Už jsem dál prostě nemohla. Edward mě opustil už dávno. Z jeho odchodu jsem se dostávala hodně dlouho, byla jsem úplně mimo společnost, vyhýbala jsem se kamarádům.
Pak tu byl Jacob, který se mě ujal a pomohl mi, ale jen na chvíli. Krátce poté, co se přeměnil, se otiskl do holky, která se přistěhovala do La Push. Jacob se pak jen věnoval Cornelii, své vyvolené, a na mě si ani nevzpomněl.
Charlie zemřel při jedné obchodní přestřelce, a tak mi na světě nezbyl nikdo, kdo by mě měl rád, nikdo kdo by mě miloval, prostě jsem byla sama. Matka po smrti otce se mi už neozvala, obviňovala mě z otcovy smrti.
Kamarádi mě tady odepsali. Seděla jsem vždy v ústraní lidí. Na světě jsem byla sama.
Teď jsem ležela na kolejích a čekala na vlak, na vlak, co mě odveze do neznáma. Z dáli bylo slyšet houkání přijíždějícího vlaku. Už to bude, už nebudu osamocená, tam nahoře je přeci můj otec. Další zahoukání. Podívala jsem se do leva, kde se na mě řítila mohutná mašina. Už byla kousek, tak jsem zavřela oči a jen čekala. Přes naříkání brzd jsem naposled uslyšela ten medový hlas.
„Bello! Prosím, odpust!“ Příliš pozdě Edwarde.
Autor: AngelsSisters, v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Train to nowhere:
To bolo krásne... strašne sa mi to páčilo, ale mohla si to rozpísať na tristo slov. Inak tomu nemám čo vytknúť
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!