Chytlo mě psaní Drabble povídek, tahle je konkrétně Tripple Drabble, tudíž má 300 slov. Bellin velký den, co více dodat? Hezké počtení a nechte nějaké komentíky, díky, vaše Kirsten.
05.03.2011 (15:15) • Kirsten • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 1181×
Velký den
Nemohla jsem tomu uvěřit, opravdu je to tak. Dnes se vdávám! A ještě k tomu za úplného anděla, za Boha! Ano, dnes si beru Edwarda, úžasného upíra, kterého tolik miluji.
„Připravená?“ zeptala se mě Alice. Kývla jsem a ona zmizela.
Zhluboka jsem se nadechla a otevřela dveře od pokoje, kde už u schodů čekal Carlisle. Vykročila jsem hezky pravou nohou, ale najednou jsem padala k zemi.
„Bello!“ slyšela jsem Carlisleův výkřik a kroky ke mně. Je to možný?! Já na můj svatební den zakopnu o práh u dveří. To ty proradné boty na vysokém podpatku! Já Alici vážně přetrhnu.
„Alice! Neříkala jsem snad, aby mi dala jiné boty?! Ale ne, muselo být po jejím, a jak to dopadlo?! Těsně před obřadem se tady válím jak široká, tak dlouhá na zemi!“ lamentovala jsem a u toho se zvedala. Potom si to s ní ještě vyřídím, to jí jen tak neprojde.
Zvedla jsem se, upravila si šaty a zahákla se do Carlisleova rámě. Chvíli jsme počkali a pak jsme se vydali ze schodů dolů.
Konečně jsem ho po celém dni spatřila, anděla, Boha, mého snoubence a za chvíli mého manžela.
Carlisle mi vložil dlaň do té jeho a já byla naprosto spokojená. Pohled do jeho nádherně zlatých očí způsobil, že jsem úplně zapomněla, kde jsem, a taky na ten menší incident, který se před chvílí nahoře odehrál.
Nevnímala jsem knězova slova, akorát jsem si poslechla Edwardovo krásné ano a pak sama stejně odpověděla. Poté přišel dlouho očekávaný polibek, tedy alespoň z mé strany, neviděla jsem ho celý den.
Po gratulaci všech jsme se dle pokynů Alice měli odebrat ven. Přede dveřmi mě Edward chytl do náruče a pronesl dveřmi.
„Myslím, že nošení přes práh patří k mým manželským povinnostem, že, paní Cullenová,“ šeptl mi do ucha a u toho na mě mrkl.
Shrnutí
Autor: Kirsten (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Velký den:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!